Mijn nieuwe aanwinst(en) 2024
-
Re: Mijn nieuwe aanwinst(en) 2024
Mijn aanwinsten van de afgelopen maanden:
De oeroude maar nog altijd prachtige Baureihe 03.10 "Blauwer Mauritius" voorzien van Trix decoder en Micromotor
Wilde toch weer een tandradbaan gaan aanleggen, niet de groene maar deze, compleet met wagons
Eindelijk de sprong gewaagd, de Roco kortingsactie was te aantrekkelijk
Wel een stijle leercurve. Mijn oude Multimaus Pro centrale als slave gekoppeld, voor zolang ik nog geen Z21 Multimaus heb, maar ja die geldboom achter in de tuin slaat nog niet lekker aan...
De oeroude maar nog altijd prachtige Baureihe 03.10 "Blauwer Mauritius" voorzien van Trix decoder en Micromotor
Wilde toch weer een tandradbaan gaan aanleggen, niet de groene maar deze, compleet met wagons
Eindelijk de sprong gewaagd, de Roco kortingsactie was te aantrekkelijk
Wel een stijle leercurve. Mijn oude Multimaus Pro centrale als slave gekoppeld, voor zolang ik nog geen Z21 Multimaus heb, maar ja die geldboom achter in de tuin slaat nog niet lekker aan...
Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/Z21-Wifi
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Mooie aanwinsten! Bij mij is het ook een een of andere dorre spriet helaas..epocheales denken schreef: ↑11 nov 2024 22:02 heb, maar ja die geldboom achter in de tuin slaat nog niet lekker aan...
-
Vandaag de Minitrix DB 210 004 aan de collectie kunnen toevoegen. Ziet er strak uit en rijd mooi
Zal worden ingezet voor een sleep TEE wagons.
Moet alleen nog het geluid wat zachter gaan instellen
Zal worden ingezet voor een sleep TEE wagons.
Moet alleen nog het geluid wat zachter gaan instellen
- Bijlagen
-
- IMG_4322.jpeg (112.37 KiB) 707 keer bekeken
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Mijn laatste aanwinst was niet op houten maar na houten.
Mijn dank gaat uit naar @leon1965 , van wie ik een schitterende Vitrine voor een hele schappelijke prijs heb kunnen overnemen! Deze heb ik na de beurs bij hem kunnen ophalen!
Heb hem nog niet opgehangen maar zodra deze hangt en gevuld is komt er een mooi plaatje van!
Mijn dank gaat uit naar @leon1965 , van wie ik een schitterende Vitrine voor een hele schappelijke prijs heb kunnen overnemen! Deze heb ik na de beurs bij hem kunnen ophalen!
Heb hem nog niet opgehangen maar zodra deze hangt en gevuld is komt er een mooi plaatje van!
met in houd ?:)FidOo schreef: ↑13 nov 2024 08:08 Mijn laatste aanwinst was niet op houten maar na houten.
Vooral stof.
En nee rijdend materieel hoeft er niet zo nodig meer bij. Een enkele nieuwe aankondiging maar daar houdt het bij op.
Ik wacht met smart op de Hobbytrain de18 en de brawa Twindexx (welke een jaar vertraagd is)
En nee rijdend materieel hoeft er niet zo nodig meer bij. Een enkele nieuwe aankondiging maar daar houdt het bij op.
Ik wacht met smart op de Hobbytrain de18 en de brawa Twindexx (welke een jaar vertraagd is)
Groetjes
Leon
Win11, iTrain, Dinamo
Mijn baanplan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... 49#p277049
ik bouw nu: viewtopic.php?t=18087
[youtube]https://www.youtube.com/@leondejong9485[/youtube]
Leon
Win11, iTrain, Dinamo
Mijn baanplan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... 49#p277049
ik bouw nu: viewtopic.php?t=18087
[youtube]https://www.youtube.com/@leondejong9485[/youtube]
-
- Kleinserie/Commercieel
Hierbij mijn nieuwste aanwinst. Een Sgjss container wagen van de NS.
Ik heb de KLM versie al. Nu nog sparen voor de P&O versie
Ik heb de KLM versie al. Nu nog sparen voor de P&O versie
- Bijlagen
-
- IMG_20241119_210848.jpg (67.66 KiB) 388 keer bekeken
Laatst gewijzigd door spoorfreak op 23 nov 2024 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Daniël (modelrailparts@gmail.com)
Op een ander forum schrijft een lid verhaaltjes rond zijn baan. Wat er tot nu is, is gebundeld in een boek. Een exemplaar staat nu hier in de kast.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
Een setje Fleischmann rijtuigen: 6260033+ 35 + 36 + 37; een 1e klas, 2x 2e klas en 2eklas-bagage
Achteraan is een THS/Strijkers ICR Bkd, die had ik nog liggen.
mei groetnis,
Sander Mollema
-
- Kleinserie/Commercieel
Prachtige set Sander!
Toevallig heb ik deze 4 rijtuigen ook net binnen voor de buurland trein jaren 80.
Ik twijfel nog over het AB combi klasse rijtuig. Reed deze ook mee in de buurland treinen?
Greetz,
Toevallig heb ik deze 4 rijtuigen ook net binnen voor de buurland trein jaren 80.
Ik twijfel nog over het AB combi klasse rijtuig. Reed deze ook mee in de buurland treinen?
Greetz,
Daniël (modelrailparts@gmail.com)
Afgelopen week besloten om de altijd fraaie SBB Cargo Busto Shuttle uit Rotterdam samen te gaan stellen voor op mijn baan. Ondanks dat ik veel van de geschikte wagens waarschijnlijk op Marktplaats of de beurs tegen moet gaan komen, vond ik er ook nog wat gewoon in de winkel.
Vanuit Duitsland kwam de Fleischmann 825028 met “Eucon” containers en vanuit Oosterwolde (Treintje Oost) de Minitrix 18490. Het begin is er maar nog een lange weg te gaan.
Vanuit Duitsland kwam de Fleischmann 825028 met “Eucon” containers en vanuit Oosterwolde (Treintje Oost) de Minitrix 18490. Het begin is er maar nog een lange weg te gaan.
Groet, EnricoS