Krab schreef: ↑23 dec 2024 20:06
Hoi Raymond ,
Normaal werk ik ook op Apple MacBook Air in de kamer .
Maar in de treinenkamer is het nog windhoos met 23 inch beeldscherm waar koploper op afspeelt .
Het is wel makkelijkker met zo'n groot scherm beter dan een 13 inch schermpje .
mvg Sjaak
Hoi Sjaak,
Ik had Koploper ook op PC op zolder, Toen nog even in Windows op de Mac en toen overgestapt naar iTrain. Naive op de Mac draaien was ook één van de dingen waardoor ik naar iTrain overging.Werkt lekker met 2 schermen ook. Deze zijn 21 inch geloof ik.
I like sitting in my hottub with a beer or two…...
Baden 2.0 staat even stil. Wat problemen met melders op het moment.
Ik heb op Marktplaats vervangende gevonden maar het zal wel even duren voordat deze aankomen. Deze worden verstuurd naar mijn zus in Nederland, die stuurt ze daarvandaan weer naar Engeland. Kerst, oud & nieuw enzovoort dus daar gaan wel een paar weekjes overheen
Gisteren nog een mooi goederen wagonnetje door de post. Daar heb ik er pas twee van nu maar hopelijk kan ik deze uitbreiden tot zes of acht. Komen heel weinig voor hier op eBay maar zijn wel mooi.
Raymond (UK) schreef: ↑29 dec 2024 15:43
Gisteren nog een mooi goederen wagonnetje door de post. Daar heb ik er pas twee van nu maar hopelijk kan ik deze uitbreiden tot zes of acht. Komen heel weinig voor hier op eBay maar zijn wel mooi.
Leuke dingen, misschien heb ik er een paar voor je, je hebt pb.
Krab schreef: ↑29 dec 2024 16:24
Dat zij n weer mooie aanwinsten Raymond .
mvg Sjaak
Dank je Sjaak,
Zijn inderdaad mooi ja.
Schachbrett schreef: ↑29 dec 2024 16:46
Dat zijn mooie goederenwagens.
Kijk je altijd op de Duitse EBay?
Klopt Chris zijn inderdaad mooi.
Ik kijk zelden op eBay.de want de verzendkosten zijn altijd tussen de 20 en 25 Euro per item naar Engeland. Er komt nog wel eens wat op de UK eBay maar niet vaak. Ik rommel rustig verder.
Raymond (UK) schreef: ↑29 dec 2024 15:43
Leuke dingen, misschien heb ik er een paar voor je, je hebt pb.
Dank je Wim
Bij de kleinanzeigen op 1zu160.net haal ik wel eens koopjes. Soms ook op kleinanzeigen.de (da's zeg maar de Duitse marktplaats, maar daar zie je de laatste tijd dezelfde prijsinflatie als op marktplaats). Verzenden naar NL is dan meestal ca. €15.
Ja Wouter, is inderdaad leuk en zeker als dingen werken, wat ze ook doen. (behalve de bezetmelder problemen) Het is wel koukleumen op zolder hier. (Lees allejezus koud)! Vanaf Woensdag deze week een lading sneeuw geboekt dus zal wel minder zolder tijd zijn
Totdat je er aan begint...er is zo gruwelijk veel mogelijk met dat programma maar ook zoveel momenten dat je het gruwelijk kan verkl-ten.
Om alleen mijn heel simpele baan in iTrain te tekenen en "werkend" te krijgen ben ik al een maand bezig geweest.
Als ik een wiskundige was als Xander en andere op het iTrain forum zijn dan zou het simpel zijn ja. Ik ben nogal 'simpel' in dat gebied maar het voordeel is is dat ik snel leer af en toe. Het is echt even bijleren.