Groeten,
William
Dank je Sjaak. Is inderdaad niet geïsoleerd onder het dak. De andere zolder (boven het originele huis gedeelte) wel maar daar is het in de zomer wel heel warm. Staat ook vol met kerst zooi, koffers en andere vakantie meuk dus geen plaats voor een baan daar.
Die heb ik Wim. Volgens mij was het het grote witte dak dat niet heel goed paste. Dat soort dingen klem ik overnacht en dan blijft het goed zitten.
misschien is dit iets voor jou.Ik heb wat pakketjes in elkaar geplakt maar dit was een beetje een opgave. Sommige delen passen niet precies en het dak is bijna 1mm korter dan de muren.. Valt niet zo op maar van heel dichtbij kan je het wel zien. Ik heb er twee van gekocht dus Maandag gaan er nog meer haren uit m'n hoofd...
sterkte er allemaal mee.Raymond (UK) schreef: ↑21 mar 2025 22:17 @Krab Hé Sjaak. Alles staat even stil. Twee weken na m'n knie operatie zijn ze aan m'n nek pre-op begonnen en heb sinds 9 injecties in m'n nek gehad en lig in bed met een soort plastic constructie ding om m'n nek en kan m'n bed niet uit. Heb nu een iPad om wat bij te lezen hier en wat mooie plaatjes te kijken dus blijf gerust posten.