Zwitsers georienteerd baanplan

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Klinge

Zwitsers georienteerd baanplan

Bericht door Klinge »

Goedemiddag,

Zoals in mn voorstelronde aangegeven zou ik graag een zwitsers georienteerd baanplan willen( hier mijn voorstelronde https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?t=18907 ), ik heb hier op het forum een mooi baanplan gezien die in mn beschikbare ruimte past en mij wel aansprak viewtopic.php?t=13685&start=25 ,
onlangs heb ik Anyrail aageschaft en zo een beetje lopen prutsen met dit programma,

mij doel van de baan is dat er een mooie drukte is in het station, komen en gaan van passagierstreinen en ik zou daarnaast graag een beetje zelf willen knoeien met een kleine goederentrein om wat wagons om te koppelen en te "laden" mag stukgoed zijn of wat dan ook,

hierbij de foto's van anyrail
hebben jullie nog suggesties ?

beschikbare ruimte "2400x900mm"

niveau -2
Afbeelding

niveau -1
Afbeelding

niveau 0
Afbeelding

Groet Pascal

Met vriendelijke groet,

Pascal Klinge

maarten
Moderator

Re: Zwitsers georienteerd baanplan

Bericht door maarten »

Houdt in gedachte dat het komen en gaan afhakelijk is van 1 inrijdend en 1 uitrijdend spoor. Afhankelijk van de lengte van je treinen/blokken van en naar het station werkt dat wat remmend op de drukte. ;-)

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

neudalhausenstadbahn

Re: Zwitsers georienteerd baanplan

Bericht door neudalhausenstadbahn »

Net als in het echt dus ;) , groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Plaats reactie