Het verven van de Preisers, daar ben ik al een paar dagen mee bezig. Nog nieuwe kwastjes gekocht....pfff....wat een klus zeg. Niet te doen. Zeker ook omdat de firma Preiser de menschjes niet gewoon staand of zittend heeft. Nee hoor, naast elkaar, hand in hand, arm omgeslagen, armen over elkaar. Ga dat maar eens verven in N. Fok.....
Maaarrrrr......dan is het wel leuk dat je er een paar kunt plaatsen. Zeker als je bedenkt wat je dat anders gekost had. Met de eerste ben ik vrijn content in ieder geval. Er komen ook nog veel zittende Preisers op de rondvaartboot.....die zou ik evt. nog iets ruwer kunnen verven. Je ziet er niet alles van natuurlijik.....
Ook het plein is niet meer zo'n desolate bedoening. Autootje erbij, poppetjes erbij. Maar het is nog niet klaar. Bankjes, prullenbakken, een bushalte, vechtpartijtje....enfin. Nog genoeg te doen.
En het leuke is dat je ook meteen van die scene's kunt maken, zoals zoveel mensen hier op het forum doen. Zoveel Preisers heb ik nog lang niet, maar een paar wilde ik jullie niet onthouden.
'Even de leiding in handen nemen, hoor...'
'Wat enig dat je die auto hebt gekocht in dezelfde kleur als je jurkje. Kun je er ook met z'n 2-en in, geiles Schnuckelpüppchen?'
'Binnen een maand riolering in Rijndal', luidt de kop van de Bopparder Allgemeine [sub]tja, de boel is nog in aanbouw![/sub]
J.