Langs de Rijn
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Re: Langs de Rijn
Voorlopig de laatste niet allemaal even mooi maar wel best of de rest
Have fun en Fijne Pasen
Have fun en Fijne Pasen
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Jemienee wat ben je nou bevoorrecht Rob .
Ben niet gauw jaloers maar nu wel een beetje
Mooie plaatjes .
Tot volgende week en jij ook een prettige pasen he .
mvg Sjaak
Ben niet gauw jaloers maar nu wel een beetje
Mooie plaatjes .
Tot volgende week en jij ook een prettige pasen he .
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Hoi Rob
wederom prachtige plaatjes. Oh ja vanuit zuid west Frankrijk
Grüsse und frohe Ostern
Au Revoir
Daan
wederom prachtige plaatjes. Oh ja vanuit zuid west Frankrijk
Grüsse und frohe Ostern
Au Revoir
Daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
-
Merci Beaucoup monsieurs
Et le dernier mais pas un adieu
Et le dernier mais pas un adieu
Grtzz Rob
-
- Elektronica/Commercieel
impressive Rob,
Wist niet dat je op de vaart werkte . Ken je toevallig de familie Doornbos? Ze varen op de Tamariva langs de Rijn. Pa en zoon Doornbos doen ook aan motorsport dus spreek ze vaak en de verhalen zijn eindeloos boeiend.
groetjes
Wist niet dat je op de vaart werkte . Ken je toevallig de familie Doornbos? Ze varen op de Tamariva langs de Rijn. Pa en zoon Doornbos doen ook aan motorsport dus spreek ze vaak en de verhalen zijn eindeloos boeiend.
groetjes
-
Hoi Martin,
Nee die ken ik niet het schip komt me wel bekend voor.
Nee die ken ik niet het schip komt me wel bekend voor.
Grtzz Rob
-
- Elektronica/Commercieel
Ik weet dat ze nu bij Heerjansdam varen: http://marinetraffic.com/ais/nl/default ... pe_color=8
Dit is namelijk mijn werk, (wij installeren deze tracking apparatuur, en ik plan de monteurs en doe technische back-up)
Best interessant.
Dit is namelijk mijn werk, (wij installeren deze tracking apparatuur, en ik plan de monteurs en doe technische back-up)
Best interessant.
-
Heee Joost,
Kan je me volgende week weer trackken Ik zet hem wel uit whahahahaha
Kan je me volgende week weer trackken Ik zet hem wel uit whahahahaha
Grtzz Rob
-
Nou ze zijn er weer
Verkeerde plaats op het verkeerde moment maar wel mooi.....
En nog zo een verkeerd moment........
More to come...
Verkeerde plaats op het verkeerde moment maar wel mooi.....
En nog zo een verkeerd moment........
More to come...
Laatst gewijzigd door Rob Fongers op 11 mei 2011 18:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Grtzz Rob
Mooi weer die foto's
Die BR194 van de bovenste foto heb ik onderlaatst nog bij Hans gekocht.
gr. Ron.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
Ik had niet het idee dat deze in een doosie pastRon schreef:Mooi weer die foto's
gr. Ron.
Grtzz Rob
R Fongers schreef:Ik had niet het idee dat deze in een doosie pastRon schreef:Mooi weer die foto's
gr. Ron.
Gewoon een kwestie van goed doorduwen
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
- Moderator
Muah, andersom (doosje in lok) past zeker weten wel, ruimte te over. De betreffende lok is een historisch verantwoorde omschildering van lok 194 580-7 van de firma Rail4U, de originele Blaue Mauritius (194 178-0) is al lang geleden gesloopt. Rail4U is overigens een klein spoorbedrijfje uit Duitsland welke zich in laat huren door maatschappijen. Hierdoor rijdt de lok door heel Duitsland, met van alles en nog wat er achter. Voor meer informatie check deze draad op 1zu160R Fongers schreef:Ik had niet het idee dat deze in een doosie past
Ennn.. Fleischmann heeft twee versies van deze lok uitgebracht. Enerzijds is er de tijdperk IV variant (7395) en nu dus ook een tijdperk VI (739406) variant. Ik heb ze nog even met H@ns zitten vergelijken, het "grootste" verschil is het moderne Europese nummer met D-R4U erachter en natuurlijk de revisiedatum e.d. Met een loep kon je het net zien.
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
-
Tx Robert!!
En nog een paar
En om de Betteck...
En nog een paar
En om de Betteck...
Grtzz Rob
Super foto's schipper Rob
Vooral die foto waar je na de bocht een passagiersschip vaart
en je de lengte van die cointainertrein ziet .
mvg Sjaak
Vooral die foto waar je na de bocht een passagiersschip vaart
en je de lengte van die cointainertrein ziet .
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
-
Wat een schitterende foto's allemaal. Echt mooi. Elke dag kom ik weer op dit forum met de hoop dat er hier weer een paar schitterende platen bij staan . Vandaag had ik weer geluk . Schitterend.
En er zijn ook altijd combinaties uit te halen die op je baan kan zetten. Je hebt meteen het bewijs dat het in het echt gereden heeft .
En er zijn ook altijd combinaties uit te halen die op je baan kan zetten. Je hebt meteen het bewijs dat het in het echt gereden heeft .
Kato Unitrack, ECoS 50200
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
-
de laatste foto is een mooi voorbeeld voor martin domburg
mooie steile bergen
Gr andy
mooie steile bergen
Gr andy
Mooie foto's Rob, maar weer geen scheuren op de dijk
Groetjes, Frans
Keep on thinking!
Keep on thinking!
Reken er maar op dat ie zit te loerenFaCo schreef:Mooie foto's Rob, maar weer geen scheuren op de dijk
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Robert_N-Nm schreef:Muah, andersom (doosje in lok) past zeker weten wel, ruimte te over. De betreffende lok is een historisch verantwoorde omschildering van lok 194 580-7 van de firma Rail4U, de originele Blaue Mauritius (194 178-0) is al lang geleden gesloopt. Rail4U is overigens een klein spoorbedrijfje uit Duitsland welke zich in laat huren door maatschappijen. Hierdoor rijdt de lok door heel Duitsland, met van alles en nog wat er achter. Voor meer informatie check deze draad op 1zu160R Fongers schreef:Ik had niet het idee dat deze in een doosie past
Ennn.. Fleischmann heeft twee versies van deze lok uitgebracht. Enerzijds is er de tijdperk IV variant (7395) en nu dus ook een tijdperk VI (739406) variant. Ik heb ze nog even met H@ns zitten vergelijken, het "grootste" verschil is het moderne Europese nummer met D-R4U erachter en natuurlijk de revisiedatum e.d. Met een loep kon je het net zien.
Robert
Hey Robert,
Bedankt, was interessant om eens door te nemen.
gr.Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Wat staat dat water laag zeg, daar bij de Loreley!
Prachtige omgeving, prachtige treinen. Ja....heb ik destijds wel een leuk thema gekozen om te bouwen.
Gave foto's, Rob!
J.
Prachtige omgeving, prachtige treinen. Ja....heb ik destijds wel een leuk thema gekozen om te bouwen.
Gave foto's, Rob!
J.
Rob,
Weer schitterende foto`s, blijft genieten.
Mvg
Freddy
Weer schitterende foto`s, blijft genieten.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2