![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Gr andy
Ik ken het probleem, ik heb juist meer loks dan wagenstammen. Neemt niet weg dat bepaalde loks wel op de verlanglijst staan, zoals:Richie schreef:Trouwens.. Ik zeg wel geen nieuwe materieel kopen maar op het verlanglijstje staan nu nog wel:
- ICE3 (van Arnold)
- Thalys (van Kato)
- Hopelijk de Captrain Class 66![]()
- Starttrain 1300 Geel / zwart
En verder heb ik nog 3 stammetjes (ICK, ICR en slaaptrein) waar ik nog geen loc voor heb staan. De 1300 is daar een kandidaat voor en misschien voor de slaaptrein een MRCE loc. En dan voor de ICR stam proberen een 1700 / 1800 te vinden met een ander nummer dan die ik nu heb (1855, 1657, 1613, 1738 en 1601).
En mezelf kennende rijden die de komende maanden op het paradebaanvak....
hoi richardRichie schreef:Trouwens.. Ik zeg wel geen nieuwe materieel kopen maar op het verlanglijstje staan nu nog wel:
- ICE3 (van Arnold)
- Thalys (van Kato)
- Hopelijk de Captrain Class 66![]()
- Starttrain 1300 Geel / zwart
En verder heb ik nog 3 stammetjes (ICK, ICR en slaaptrein) waar ik nog geen loc voor heb staan. De 1300 is daar een kandidaat voor en misschien voor de slaaptrein een MRCE loc. En dan voor de ICR stam proberen een 1700 / 1800 te vinden met een ander nummer dan die ik nu heb (1855, 1657, 1613, 1738 en 1601).
En mezelf kennende rijden die de komende maanden op het paradebaanvak....
mdedeugd schreef:Hallo Richard.
Goed bezig.![]()
Heb je al een beetje idee over wat voor soort bovenleiding er mischien komt ?
Martin de Deugd
Hoi Freddy,spoor65 schreef:Richard,
Mooi bezig en leuke ruimte.
Maar op eerdere foto`s zag ik dat je een 2tal dubbele paradesporen had liggen, nu zie ik op de laatste foto`s dat je deze nu toch hebt weggewerkt onder jouw bovenbouw.
Vind je dat zelf niet erg jammer, dat jouw paradesporen hierdoor eigenlijk uit het zicht verdwijnen, en daardoor dus eigenlijk geen paradesporen meer zijn?
mvg
Freddy
shoven schreef:Leuk hoor. Is het voor jou mogelijk iets grotere foto's te plaatsen, dan zien we het wat beter.