Hookyville op weg
Re: Hookyville op weg
Huh bij basketbal serveren???R Fongers schreef:Gaan de dames serveren als ze gewonnen hebbuh????
Tis geen volleybal
-
- Berichten: 3445
- Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
- Locatie: Middelburg
Re: Hookyville op weg
Neeeeeeeeee
Happies en drankiesssssss
Happies en drankiesssssss
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Re: Hookyville op weg
Dank heren, ga zo door!
@Rob: we gaan niet serveren, maar dunken.
@Rob: we gaan niet serveren, maar dunken.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
- Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: Hookyville op weg
Er is weer een stem bij Heb je die beker btw ook gewonnen met basketbal?Hookies schreef:Hoewel er al weer wat aan de baan gebeurt, wil ik jullie graag even vragen om op mijn dames basketbalteam te stemmen. Zie de volgende tekst:
Beste forumgenoten,
Zoals sommigen van jullie wel weten, ben ik een fanatieke basketballer en zo mogelijk een nog fanatiekere coach. Op dit moment coach ik de dames van US Amsterdam die op het een na hoogste niveau van Nederland spelen. De meiden moeten zelf de extra kosten voor het spelen op dit niveau opbrengen en dan praat je - buiten de normale contributie die alle leden betalen - over een kleine 7000 euro op jaarbasis. Daarom doen ze ook mee aan allerlei acties om geld in te zamelen. Nee, ik vraag niet om jullie geld, maar om een minuutje tijd om even op US te stemmen. Lief Sportief organiseert namelijk een wedstrijd om via stemmen een team van een shirtsponsor te voorzien. Daarom mijn vraag om via http://www.lieffestival.nl/liefsportief even op ons team te stemmen. Je krijgt na het stemmen één keer een mail over het festival dat ze organiseren, maar dat is dan ook alles.
Kom op en help mijn team een handje!
Mvg,
Martin
groetjes
Re: Hookyville op weg
Dat zijn inderdaad bekers gewonnen met basketbal: Youth Friendship Games in Haarlem, Ibbenbüren Osterturnier in Duitsland en Flanders Trophy in het Belgische Gent.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Hookyville op weg
Mensen, graag wil ik allen bedanken voor het uitbrengen van hun stem(men). Onze eindsprint is zeker een succes geworden, maar helaas zijn we blijven steken op de tweede plaats (bummer!).
Natuurlijk staan we open voor sponsoring van wie/welk bedrijf dan ook. Er is nog een optie en dat is om 'Vriend van US' te worden. Dat kost 50 euro, maar dan heb je wel toegang tot alle wedstrijden en je krijgt het clubblad toegestuurd. En je hebt de wetenschap dat je een goed doel (mijn dames dus) steunt.
Mvg,
Martin
Natuurlijk staan we open voor sponsoring van wie/welk bedrijf dan ook. Er is nog een optie en dat is om 'Vriend van US' te worden. Dat kost 50 euro, maar dan heb je wel toegang tot alle wedstrijden en je krijgt het clubblad toegestuurd. En je hebt de wetenschap dat je een goed doel (mijn dames dus) steunt.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Hookyville op weg
Het wordt ook wel weer eens tijd om af en toe wat actiever met de modelspoorbaan te worden. Op dit moment ben ik bezig om het spoor achter de spiraal (wel aan de bovenkant) te leggen. Althans, het hout waar de rails straks op komen te rusten. Dit moest ik eerst doen voordat ik het schuin de spiraal in lopende spoor, dat eerst over een brug heen gaat, kan aanleggen. Er moet immers nog wat geboord en geschroefd worden.
Als teken van bouw is er ook een doos met bouwelementen aangeschaft. Eigenlijk meer voor het bouwen van panden, maar ook dan zal het niet misstaan op de baan.
Verder van Noch nog een gietsel voor rotsblokken meegenomen. Ik ben nog steeds van plan de rotsen zelf te maken, maar als klein voorbeeld voor wat rotsblokken is dit voor mij wel handig. Ook een tunnelportaal voor dubbelspoor (met de juiste hoogte en breedte) is besteld. Eens kijken of dat wat is.
Hoe dan ook, er zit weer wat beweging in. Beide foto's zijn overigens van Faller.
Mvg,
Martin
Als teken van bouw is er ook een doos met bouwelementen aangeschaft. Eigenlijk meer voor het bouwen van panden, maar ook dan zal het niet misstaan op de baan.
Verder van Noch nog een gietsel voor rotsblokken meegenomen. Ik ben nog steeds van plan de rotsen zelf te maken, maar als klein voorbeeld voor wat rotsblokken is dit voor mij wel handig. Ook een tunnelportaal voor dubbelspoor (met de juiste hoogte en breedte) is besteld. Eens kijken of dat wat is.
Hoe dan ook, er zit weer wat beweging in. Beide foto's zijn overigens van Faller.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
- Berichten: 3867
- Lid geworden op: 24 aug 2010 21:44
- Locatie: Veghel
Re: Hookyville op weg
Hallo Martin,
Dat zijn leuke elementen voor op de baan,ziet er goed uit!!
Gr Chris
Dat zijn leuke elementen voor op de baan,ziet er goed uit!!
Gr Chris
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Re: Hookyville op weg
Hoi Martin,
Volgens mij zijn dat dezelfde tunnelportalen als ik gebruik.
Die zien er mooi uit en zijn makkelijk te bewerken.
Groeten,
Wim
Volgens mij zijn dat dezelfde tunnelportalen als ik gebruik.
Die zien er mooi uit en zijn makkelijk te bewerken.
Groeten,
Wim
Re: Hookyville op weg
Tijd voor een wat langere update, want er is de afgelopen weken weer sporadisch wat aan de baan geklust. Net als bij het schaduwstation loopt ook op de bovenbaan een spoor achter de spiraal langs. Omdat ik dat niet aan de muur wil bevestigen, moest ik de ondertafel een klein stukje verbreden om ruimte te maken voor een frame dat het achter de spiraal lopende tracé moet ondersteunen.
Allereerst een dikke vurenhouten lat aan het frame verlijmd, waarbij ik ervoor gezorgd heb dat de 15 mm mdf strook er precies tussen past. De klemmen zorgen voor de nodige druk, morgen jas ik er nog een paar schroeven doorheen.
Hier ligt de uitbreidingsstrook al te wachten op een mdf-verflaag. De zaagkanten zijn al bewerkt met houtlijm.
Op de foto's is dus nu ook duidelijk het lager gelegen spoorlijntje te zien. De hogere spoorlijn komt hier dus nagenoeg pal overheen, al zal deze lijn aan de voorzijde naar rechts afbuigen.
De mdf-plaat is vervolgens gekoppeld aan de dikke vurenhouten lat. In het midden zit een ijzeren steunpunt bevestigd. Ik had er nog twee en die zijn in de hoeken aangebracht. Links zie je dat het uitbreidingsdeel dat ooit aan de spiraaltafel was gemaakt, iets hoger ligt. Dat is geen gezichtsbedrog noch het gevolg van kromtrekken. Zo is het ooit bevestigd en dat wordt straks vanzelf wel gecamoufleerd. De voorkant van de witte lat heeft last van druipers. Gaan we ook nog wel eens wat aan doen.
Foto's:
Ondertussen wel doorgegaan, ook al was het op zolder toen redelijk saunatisch te noemen. De beugels zijn nu op drie plekken onder de strook mdf bevestigd. Verder zijn er acht halve frames in elkaar gezet met houtlijm en een schroef. Volgende stap is het uitzagen van het tracé voor de kwart boog en dat aan laten sluiten op het al eerder gemaakte strookje van 75 cm. Rechts op de foto's zie je een bruine oprit recht omhoog staan. Dit is het punt waar de 75 cm strook ophoudt en de boog gaat beginnen. Ook is er al een alu-profiel (2x2) in huis gehaald. Dat moet ik nog wel even op maat moeten zagen.
Vorige week een plaat 8 mm mdf (122x61mm) gehaald voor het gebogen tracé en het rechte vervolg, meteen even de juiste verf meegenomen voor mdf, want die was op. De vurenhouten frames zijn verlijmd en vastgeschroefd en op het lange stuk is nog een perfect passend middenstuk aangebracht. Lijkt me een retestrak frame. Alle delen stonden nog wel los van elkaar, maar zeker dat achterste deel rechts, waar een 90 graden hoek wordt gemaakt, komt nog aan elkaar vast te zitten. En natuurlijk ga ik ook nog proberen om de frames aan de binnenkant met een latje aan de spiraal vast te zetten.
Na het passend zagen van het middenstukje, meteen het afgetekende tracé van mdf uitgezaagd en bijgeschuurd. Hier ligt één kant in de houtlijm en verf.
Vandaag eindelijk weer even wat tijd gehad om met de bouw verder te gaan. Wat is er zoal gebeurd. Ten eerste is het aluprofiel bevestigd aan het lange rechte stuk. Aan het eind is een ruimte opengehouden om via een houtje onder het tracé het rechte deel te verbinden met het boogdeel. Verder zijn alle frames vastgezet. De buitenframes, die in een hoek van 90 graden staan, zijn aan elkaar gekoppeld. De binnenframes zijn met latjes verbonden aan de spiraal om eventuele scheuren in de scenery te voorkomen. Op de onderste van de eerste vier foto’s zie je die latjes enigszins zitten.
Onder de tracédelen komen vurenhouten latjes van 27x18. Daar heb ik een hele lange lat van, dus die stukjes moet ik nog wel pasklaar zagen. Nu heb ik snel even twee latjes van 18x18 gepakt om in elk geval een beeld te geven van wat de bedoeling is. Voor de vorm heb ik even een paar rails neergelegd, maar die liggen én niet recht én ook niet vastgelijmd. Eerst moet er nog blauwe ondervloer op bevestigd worden. Het tracé is nu nog los, maar wellicht heb ik volgend weekend ergens wat ruimte om het dan echt vast te gaan zetten.
Foto´s zeggen altijd meer dan woorden, dus bij deze.
Om het nog even weer te geven heb ik ook een plaatje van wat afstand geschoten, weliswaar niet zo scherp, maar het maakt het allemaal wel duidelijk. Door het stijgen van de spiraal lijkt het net alsof het rechte tracé verzakt, maar dat is dus niet zo. Dat deel gaat gewoon op dezelfde hoogte richting de boog. Aan het eind van het gebogen tracé komt een wissel voor een inhaalspoor naar het kookeiland en dat spoor zal dan nog een stukje moeten stijgen. Maar dat is voor later.
Nu waren van de week ook twee tunnelportalen binnengekomen. Spul dat ook makkelijk te versnijden is. Ze moeten dienst doen als maatvorming voor de andere dubbelsporige tunnelportalen. Ik heb één portaal even neergezet met wat houtsteuntjes op een plek waar die straks dus niet komt te staan. Ook hier gaat het dus weer om een stukje beeld- en maatvorming.
Mvg,
Martin
Allereerst een dikke vurenhouten lat aan het frame verlijmd, waarbij ik ervoor gezorgd heb dat de 15 mm mdf strook er precies tussen past. De klemmen zorgen voor de nodige druk, morgen jas ik er nog een paar schroeven doorheen.
Hier ligt de uitbreidingsstrook al te wachten op een mdf-verflaag. De zaagkanten zijn al bewerkt met houtlijm.
Op de foto's is dus nu ook duidelijk het lager gelegen spoorlijntje te zien. De hogere spoorlijn komt hier dus nagenoeg pal overheen, al zal deze lijn aan de voorzijde naar rechts afbuigen.
De mdf-plaat is vervolgens gekoppeld aan de dikke vurenhouten lat. In het midden zit een ijzeren steunpunt bevestigd. Ik had er nog twee en die zijn in de hoeken aangebracht. Links zie je dat het uitbreidingsdeel dat ooit aan de spiraaltafel was gemaakt, iets hoger ligt. Dat is geen gezichtsbedrog noch het gevolg van kromtrekken. Zo is het ooit bevestigd en dat wordt straks vanzelf wel gecamoufleerd. De voorkant van de witte lat heeft last van druipers. Gaan we ook nog wel eens wat aan doen.
Foto's:
Ondertussen wel doorgegaan, ook al was het op zolder toen redelijk saunatisch te noemen. De beugels zijn nu op drie plekken onder de strook mdf bevestigd. Verder zijn er acht halve frames in elkaar gezet met houtlijm en een schroef. Volgende stap is het uitzagen van het tracé voor de kwart boog en dat aan laten sluiten op het al eerder gemaakte strookje van 75 cm. Rechts op de foto's zie je een bruine oprit recht omhoog staan. Dit is het punt waar de 75 cm strook ophoudt en de boog gaat beginnen. Ook is er al een alu-profiel (2x2) in huis gehaald. Dat moet ik nog wel even op maat moeten zagen.
Vorige week een plaat 8 mm mdf (122x61mm) gehaald voor het gebogen tracé en het rechte vervolg, meteen even de juiste verf meegenomen voor mdf, want die was op. De vurenhouten frames zijn verlijmd en vastgeschroefd en op het lange stuk is nog een perfect passend middenstuk aangebracht. Lijkt me een retestrak frame. Alle delen stonden nog wel los van elkaar, maar zeker dat achterste deel rechts, waar een 90 graden hoek wordt gemaakt, komt nog aan elkaar vast te zitten. En natuurlijk ga ik ook nog proberen om de frames aan de binnenkant met een latje aan de spiraal vast te zetten.
Na het passend zagen van het middenstukje, meteen het afgetekende tracé van mdf uitgezaagd en bijgeschuurd. Hier ligt één kant in de houtlijm en verf.
Vandaag eindelijk weer even wat tijd gehad om met de bouw verder te gaan. Wat is er zoal gebeurd. Ten eerste is het aluprofiel bevestigd aan het lange rechte stuk. Aan het eind is een ruimte opengehouden om via een houtje onder het tracé het rechte deel te verbinden met het boogdeel. Verder zijn alle frames vastgezet. De buitenframes, die in een hoek van 90 graden staan, zijn aan elkaar gekoppeld. De binnenframes zijn met latjes verbonden aan de spiraal om eventuele scheuren in de scenery te voorkomen. Op de onderste van de eerste vier foto’s zie je die latjes enigszins zitten.
Onder de tracédelen komen vurenhouten latjes van 27x18. Daar heb ik een hele lange lat van, dus die stukjes moet ik nog wel pasklaar zagen. Nu heb ik snel even twee latjes van 18x18 gepakt om in elk geval een beeld te geven van wat de bedoeling is. Voor de vorm heb ik even een paar rails neergelegd, maar die liggen én niet recht én ook niet vastgelijmd. Eerst moet er nog blauwe ondervloer op bevestigd worden. Het tracé is nu nog los, maar wellicht heb ik volgend weekend ergens wat ruimte om het dan echt vast te gaan zetten.
Foto´s zeggen altijd meer dan woorden, dus bij deze.
Om het nog even weer te geven heb ik ook een plaatje van wat afstand geschoten, weliswaar niet zo scherp, maar het maakt het allemaal wel duidelijk. Door het stijgen van de spiraal lijkt het net alsof het rechte tracé verzakt, maar dat is dus niet zo. Dat deel gaat gewoon op dezelfde hoogte richting de boog. Aan het eind van het gebogen tracé komt een wissel voor een inhaalspoor naar het kookeiland en dat spoor zal dan nog een stukje moeten stijgen. Maar dat is voor later.
Nu waren van de week ook twee tunnelportalen binnengekomen. Spul dat ook makkelijk te versnijden is. Ze moeten dienst doen als maatvorming voor de andere dubbelsporige tunnelportalen. Ik heb één portaal even neergezet met wat houtsteuntjes op een plek waar die straks dus niet komt te staan. Ook hier gaat het dus weer om een stukje beeld- en maatvorming.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
- Berichten: 3867
- Lid geworden op: 24 aug 2010 21:44
- Locatie: Veghel
Re: Hookyville op weg
Hallo Martin,
Hier wordt flink gewerkt!!
Dat zijn mooie vorderingen die je hebt gemaakt!!
Gr Chris
Hier wordt flink gewerkt!!
Dat zijn mooie vorderingen die je hebt gemaakt!!
Gr Chris
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Re: Hookyville op weg
Vandaag weer eens een gaatje gevonden om wat op zolder te klussen. Dwarsbalkjes gezaagd, bevestigd en het tracé geplaatst. Wel eerst van blauwe ondervloer voorzien. Foto's:
Het lange rechte stuk dat bovenaan aansluit op de grote tafel.
Totaaloverzichtje van de hoek en de boog.
Beetje ingezoomd op de 185 die met wat auto's (minus de gestolen auto) op weg is naar Esdorf. Helaas zijn de spoorwegbouwers nog lang niet zover en remt de machinist net op tijd voor een enorme krater. Dat wordt achteruit terugrijden naar Hookyville.
Mvg,
Martin
Het lange rechte stuk dat bovenaan aansluit op de grote tafel.
Totaaloverzichtje van de hoek en de boog.
Beetje ingezoomd op de 185 die met wat auto's (minus de gestolen auto) op weg is naar Esdorf. Helaas zijn de spoorwegbouwers nog lang niet zover en remt de machinist net op tijd voor een enorme krater. Dat wordt achteruit terugrijden naar Hookyville.
Mvg,
Martin
Laatst gewijzigd door Hookies op 18 sep 2011 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Hookyville op weg
Martin,
Waarom dan eerst schilderen als je er toch ondervloer overheen plakt.
Mvg
Wim.
Waarom dan eerst schilderen als je er toch ondervloer overheen plakt.
Mvg
Wim.
Re: Hookyville op weg
Tegen het eventuele lopen van het mdf. Naast mijn kamer staat een droger en dan wil het toch nog wel eens wat vochtig zijn. Is misschien overdreven, maar ik heb het nu eenmaal zo gedaan en qua tijd heb ik er geen hinder van.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Hookyville op weg
Tegen het lopen??? Zitten er dan beentjes onder?Hookies schreef:Tegen het eventuele lopen van het mdf.
Mvg
Wim.
-
- Berichten: 448
- Lid geworden op: 09 feb 2011 21:31
Re: Hookyville op weg
Hoi Martin,
Het is helemaal niet overdreven om MDF te schilderen, het trekt vocht aan alsof het een droge spons is. Ook zonder wasdroger naast je baan kan de luchtvochtigheid (zoals afgelopen zomer) ruim 90% worden. Zelf gebruik ik liever watervast verlijmd multiplex om mijn baandelen te maken, maar ook die heb ik stevig in de verf gezet.
Het is helemaal niet overdreven om MDF te schilderen, het trekt vocht aan alsof het een droge spons is. Ook zonder wasdroger naast je baan kan de luchtvochtigheid (zoals afgelopen zomer) ruim 90% worden. Zelf gebruik ik liever watervast verlijmd multiplex om mijn baandelen te maken, maar ook die heb ik stevig in de verf gezet.
Groetjes, Johan
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
Re: Hookyville op weg
Het zit er weer op. Na twee drukke maanden met veel opdrachten - en dus ook 's avonds en in het weekend werken - is het vrijwel gebeurd. Nog wat factuurtjes doen en een paar kleine klusjes, dus we kunnen weer langzaam vooruit gaan kijken naar de baan. Vanochtend heb ik alvast een paar benodigde railstukken gehaald. Omdat het ook een beetje sale was en ik mezelf wel weer eens mocht verwennen, zijn er nog wat dingetjes mee naar huis gekomen.
Allereerst een doosje van Noch met dames van lichte zeden. Blijkbaar komt het verderf van Hookyville nog voordat de eerste bewoners onderdak hebben gevonden. Na criminelen nemen nu ook de hoertjes bezit van de stad in aanbouw.
Voor transport bleef deze wagen aan mijn vingers kleven.
Een en ander leidde tot de volgende scène. De vrachtwagenchauffeur was even uit zijn cabine gestapt voor een plas- of drankpauze. Een van de dames zag hier wel brood in en posteerde zich in weinig verhullende kledij tegen de vrachtwagen aan. Dat is de chauffeur ongetwijfeld niet onopgemerkt gebleven, maar of er zich daarna wat in de cabine heeft afgespeeld, laten we nog maar even aan de verbeelding over. Het zal nog wel een aardige crime zijn om deze poppetjes straks echt neer te zetten op de baan.
Binnenkort dus weer meer over de baan zelf!
Mvg,
Martin
Allereerst een doosje van Noch met dames van lichte zeden. Blijkbaar komt het verderf van Hookyville nog voordat de eerste bewoners onderdak hebben gevonden. Na criminelen nemen nu ook de hoertjes bezit van de stad in aanbouw.
Voor transport bleef deze wagen aan mijn vingers kleven.
Een en ander leidde tot de volgende scène. De vrachtwagenchauffeur was even uit zijn cabine gestapt voor een plas- of drankpauze. Een van de dames zag hier wel brood in en posteerde zich in weinig verhullende kledij tegen de vrachtwagen aan. Dat is de chauffeur ongetwijfeld niet onopgemerkt gebleven, maar of er zich daarna wat in de cabine heeft afgespeeld, laten we nog maar even aan de verbeelding over. Het zal nog wel een aardige crime zijn om deze poppetjes straks echt neer te zetten op de baan.
Binnenkort dus weer meer over de baan zelf!
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
- Berichten: 3445
- Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
- Locatie: Middelburg
Re: Hookyville op weg
Zag ik nou een tweeling
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Re: Hookyville op weg
Ik moet toch eens wat beter op Boppard gaan letten.....kennelijk begint men zich daar te vervelen, en zoeken bepaalde 'beroepsgroepen' hun heil (en centen) ergens anders.....
-
- Berichten: 3867
- Lid geworden op: 24 aug 2010 21:44
- Locatie: Veghel
Re: Hookyville op weg
Is dat niet een beetje ouderwets:Riet bij de sloot!!
Gr Chris
Gr Chris
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben