Nieuwe voorstelling uit België
Nieuwe voorstelling uit België
Hallo N rijders,
Ik ben Geert , 41 jaar en woon te Kruibeke. Dit is ten westen van Antwerpen.
Sinds mijn 7 de jaar had ik van de goede Sint een baantje gekregen van minitrix. Vroeger heb ik dat dan enkel keren omgebouwd naar een andere baan.
Vanaf mijn 16de tot mijn 28ste waren er andere prioriteiten dan de modelbouw. ( jeugdbeweging en een gezin)
Vanaf toen ben ik weerom begonnen met het maken van een modelbaan, zonder enige vooruitgang. Tijdsgebrek is het grootste probleem. Beurzen ben ik wel blijven doen, wat als resultaat gaf dat ik meer een verzamelaar aan het worden ben dan een rijder.
In 2009 had ik het lumineuze idee dat er van die baan niets in huis ging komen en mij een "fertiggelande " van Noch te kopen( Baden-Baden met uitbreidingsstukken links en rechts + onderbouw voor schaduwstation).
Voorlopig liggen de sporen erop ( enkel hoofdplaat), maar rijden doet het nog niet. Ik heb alles op zolder staan, maar deze ben ik nu extra aan het isoleren sinds enkele weken. Wanneer dit klaar is hoop ik wat meer tijd te krijgen om alles in werking te stellen.
Ik ben Geert , 41 jaar en woon te Kruibeke. Dit is ten westen van Antwerpen.
Sinds mijn 7 de jaar had ik van de goede Sint een baantje gekregen van minitrix. Vroeger heb ik dat dan enkel keren omgebouwd naar een andere baan.
Vanaf mijn 16de tot mijn 28ste waren er andere prioriteiten dan de modelbouw. ( jeugdbeweging en een gezin)
Vanaf toen ben ik weerom begonnen met het maken van een modelbaan, zonder enige vooruitgang. Tijdsgebrek is het grootste probleem. Beurzen ben ik wel blijven doen, wat als resultaat gaf dat ik meer een verzamelaar aan het worden ben dan een rijder.
In 2009 had ik het lumineuze idee dat er van die baan niets in huis ging komen en mij een "fertiggelande " van Noch te kopen( Baden-Baden met uitbreidingsstukken links en rechts + onderbouw voor schaduwstation).
Voorlopig liggen de sporen erop ( enkel hoofdplaat), maar rijden doet het nog niet. Ik heb alles op zolder staan, maar deze ben ik nu extra aan het isoleren sinds enkele weken. Wanneer dit klaar is hoop ik wat meer tijd te krijgen om alles in werking te stellen.
Re: Nieuwe voorstelling uit België
Welkom op het N-forum Geert .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Hallo Geert
Denk dat het voor velen een gekend probleem is: tijd
Welkom op het forum
Denk dat het voor velen een gekend probleem is: tijd

Welkom op het forum
Don't look back all the time, you might bump into something.
Hier kan je mijn baanplan vinden
Hier kan je mijn baanplan vinden
-
Geert welkom hier op het forum
groeten richard
groeten richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
Welkom Geert!
Veel succes hier op het forum.
Veel succes hier op het forum.
Rory
(n-spoor website met project volgt)
(n-spoor website met project volgt)
-
Welkom Geert en veel plezier met het bouwen van je baan.
Fred The Railroader
-
Welkom Geert 

Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
-
Welkom!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Welkom Geert, gelukkig iemand dichterbij
groetjes
Daan

groetjes
Daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
-
Beste Geert,
Welkom op het forum!
Groet,
Arjan
Welkom op het forum!
Groet,
Arjan
Groet, Arjan
De bouw van mijn baan ESPE
Voorzitter van de Delftse Modelbouwvereniging