Een jongensdroom om later iets te maken te hebben met het fenomeen "Metro"; wordt werkelijkheid ......in miniatuur.
Nieuwsgierig geworden? Klik op: http://youtu.be/3QNItEnvZYU
Mijn Metro
-
-
Re: Mijn Metro
Het duurde even voor ik er helemaal inzat en goed door had hoe je hebt moeten woekeren met de ruimte. Ik vind het een erg mooi en origineel geheel geworden. Ik nog wel 1 verbeter punt wat je als je er voor jou kiezen aan kan pakken namelijk: het gebruik van zo'n powerpack doet nu naar mijn mening afbreuk aan de rest van je materieel. Ik het verleden toen er geen betaalbare losse onderstellen op de markt waren was je keuze een logische keuze. Vandaag de dag zou je kunnen overwegen ze te vervangen door onderstellen van Tomytec( of 1 van de andere Japanse fabrikanten) je metro's zouden daardoor naar mijn idee een stuk beter tot hun recht komen.
Groetjes Michiel
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
-
Re: Mijn Metro
Ik ben er helemaal weg van, denk al jaren over een ondergrondse metro onder de baan te maken. Kato heeft metrostellen, zelfbouw kan natuurlijk ook. Maar ik heb daar weinig ervaring in en niet zoveel tijd over.
Groet Hans
Groet Hans