Maar in iedergeval dan maar een collectief en welgemeend , OOOOoooh Wat mooi , voor allen . Ik heb groot respect voor wat jullie weten te maken .
Na eindelijk eens 2 weekjes vrij en veel forumen en tekenen , daar heb ik wat moeite mee en prutsen aan locjes is de tijd eindelijk gekomen om een eerste aanzet tot een baan plan te presenteren .
Eerst maar wat gegevens .
de ruimte : oppervlak = 3.5m x 2.5m . noord kant = muur , oost= kant is raam met verwarming, zuid = doorloop en west= open ruimte .
De tafel word U vormig met de open kant aan oost .Voor de tafel denk ik aan een soort semi module vorm .
1 schaduw station en 2 helixen
thema geen (nog).
wat gaat er rijden , alles wat ik mooi vind , veel buurt trein stellen , flirts , S bahn , 2 ik kon het niet latens ,dwz een thalys en een ICE , lange goederen en personen treinen .geen stomers , ik vind ze heel mooi , ik heb er 2 ,maar crisis om te onderhouden . dit betekend dan denk ik , tijdperk 3/4 tot nu .
besturing : ecos2 en koploper of itrain
op dit moment heb ik een eerste versie van het schaduw station ontwerp klaar .
met dank aan Martin Domburg voor zijn anyrail bestand . dat was nuttig .
voor de boven baan zit ik aan het volgende te denken .
1 : Geen station .dat word me veel te ingewikkeld
2: 1 of meerdere dubbel sporige hoofd lijnen , die met ruime bochten van helix naar helix lopen .
3: van de hoofd lijnen aftakkende enkelsporige buurt/ lokaal sporen met een aantal kleine stations /halte plaatsen.
baan plan schaduw station

http://i1063.photobucket.com/albums/t50 ... uwdef4.jpg
groet
Rob S