Ook wordt er wat gedetailleerd al hier en daar......
![Afbeelding](http://i977.photobucket.com/albums/ae254/JeroenM83/DU-Beksheim/Haltebordje.jpg)
Nog even een sfeerplaatje.....
![Afbeelding](http://i977.photobucket.com/albums/ae254/JeroenM83/DU-Beksheim/185inallerust.jpg)
Hop!
Jeroen schreef:Nou, misschien wel, ja...in ieder geval zit ik tijdelijk, maar dan waarschijnlijk ook zeer tijdelijk op het oude nest. Al vrij snel, en dat weet ik volgende week zeker verhuis ik binnen Ede naar een plek 'waar je ook wel wat ruimte hebt voor wat-dan-ook'. De grote vraag dan wordt wat er met Boppard gaat gebeuren. De-assemblage? Sloop? Verkoop? Schenking? Meenemen? Ik heb geen idee! Maar hier gaat het over DU-Beksheim, en die gaat uiteraard gewoon mee.....
Boppard verhuisbaar? Nee, dat niet. Maar je zou er nog wat van kunnen maken door hem tactisch te demonteren. Ik wilde hem eerst aan mijn vader schenken, maar die voorziet niet dat hij daar plezier aan gaat beleven qua tijd. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken, overigens....De eerste grote vraag is dan natuurlijk, of Boppard verhuisbaar is, in mocht dat mogelijk zijn, dan is de volgende vraag, heb je voldoende ruimte
voor zowel Boppard als Duisburg-beksheim.
Met dat idee heb ik ook zitten spelen. Is niet onmogelijk, maar het is nog even de vraag of Boppard überhaupt redelijk schadevrij uit elkaar kan. Qua rollend materieel zou het natuurlijk pryma kunnen!Mocht dat het geval zijn, dan zou je er misschien nog wel een leuke koppeling tussen kunnen bedenken, zodat beide projecten in elkaar kunnen doorlopen. Dan maak je van 2 Top projecten een prachtig geheel.
Ten eerste bedankt voor je riante compliment. Dat het een inspiratie voor jou is geweest is mooi! Dat soort dingen hoor ik graag natuurlijk. Ik zou het ook met pijn in mijn hart afbreken, want ik vind het zelf ook nog altijd leuk om naar te kijken.Het zou echt zonde zijn als Boppard gesloopt zou moeten worden, het is voor mij zeker de grootste inspiratie geweest voor mijn ommezwaai naar
Less is More en ook zeker naar het idee om ook in tijdperk V/heden te willen gaan rijden.
Geen sprake van! Ten eerste houd ik niet zo van op beurzen staan. Dat is me veel te veel gezeik, gesleep en gedoe met alle risico's van dien. Daarbij is Boppard absoluut geen beursbaan, dat gaat echt niet werken. Duisburg-Beksheim is modulair, dus daar zou het überhaupt kunnen. Maar ik heb toch geen zin om een heel weekend op Rail te gaan staan......of Eurospoor of weet ik veel. Het lijkt me voor een keertje best prima te doen, maar goed.....als mensen enthousiast willen worden van mijn creatieve uitspattingen, verwijs ze dan maar door naar het N-spoorforum!Ik zeg, de beurs op met boppard of Duisburg, iedereen op Rail enzo inspireren en op je nieuwe nest een nieuw project starten
Eerst rustig lezen allemaalSnel nog even fotos downloaden voordat ze van internet weg zijn.
das nog nie lochem heJeroen schreef:Maar wel naar Shithole!