DDM stuurstand ruijtuig van BD Treinen

Plaats reactie

Onderwerp starter
Chris83

DDM stuurstand ruijtuig van BD Treinen

Bericht door Chris83 »

Via marktplaats heb ik wat interesants gevonden, een maailtje gestuurt naar de eigenaar en een antwoord trug gekregen:

Hallo,

Het is de bedoeling om de kappen van het stuurstandrijtuig te laten gieten in resin, afhankelijk van de kosten daarvan kunnen we de uiteindelijke prijs vaststellen. We gaan er vanuit dat we een kant en klaar model kunnen leveren voor minder dan €130,- welke inzetbaar zal zijn met de inmiddels te bestellen DDM tussenrijtuigen.
We zijn momenteel nog bezig met het moedermodel en op basis van de reacties van dit model beslissen we of we dit model in kleine oplage gaan bouwen.
Het model zal deze zomer ontwikkelt worden en ons streven is om 30 augustus in Houten de eerste bestelde modellen af te leveren.
Wanneer het model daadwerkelijk te bestellen zal zijn, gaan we het mogelijk maken deze via onze toekomstige website, de modelspoorbeurs in Houten en via marktplaats te bestellen.

Met vriendelijke groet,

BD Treinen
Bart Doornbusch & Dimitri de Wit
http://www.bdtreinen.nl (binnenkort online)

De tussen rijtuigen die ze maken zijn overgespoten duitse modellen, ik ben benieuwd hoe de stuurstand eruit gaat zien.

Groeten Chris

Rick

Re: DDM stuurstand ruijtuig van BD Treinen

Bericht door Rick »

hmm, mocht dat er een beetje goed uit zien dan kan ik weer wat geld uitgeven. :D

Plaats reactie