pwm

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
pwm
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 jun 2009 20:33
Locatie: almere

pwm

Bericht door pwm »

Als je voor het eerst bij iemand komt stel je je voor dus als nieuwkomer in dit forum lijkt mij dit een goed idee.

Vele jaren terug was ik een HO rijder, maar door omstandigheden hiermee gestopt. Nu sinds kort de draad weer opgepakt en door een vriend in aanraking gekomen met het N-spoor gebeuren. Ik kan zeggen dat het virus weer is ontvlamd. Vooral NS materiaal maar ook buitenlandsmateriaal dat in Nederland te zien is spreekt mij erg aan. Op termijn wil ik wel een baan gaan maken, nu vooral verzamelen van modellen en in een mooie vitrine plaatsen en dromen!!!
Daarnaast wil ik ook zelf modellen gaan maken vanuit kale kappen/kasten en dan verder spuiten en opbouwen.

kortom veel wensen en ideeen. Hoop veel lotgenoten te kunnen treffen in dit forum

Groet

Peter uit Almere



Chris83
Berichten: 1002
Lid geworden op: 31 mar 2009 13:29
Locatie: Maastricht

Re: pwm

Bericht door Chris83 »

heej leuk! nu delen we dezelfde passie :) ik heb ook geen treinbaan op het moment en knutsel zelf van alles van ns materiaal in elkaar.
Iedere avond voor het slapen gaan droom ik over mijn toekomstige treinenbaan.


Groeten Chris

jand
Berichten: 57
Lid geworden op: 30 jan 2009 08:35

Re: pwm

Bericht door jand »

Hoi,Welkom!!!,
Echter: geen Lot(genoten),maar Hobby-vrienden:' t is ( meestal) een genoegen, en gelukkig geen straf! Dus veel genoegen en leerzame momenten hier,
JanD


Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: pwm

Bericht door Jos »

Welkom Peter!

Groetjes,
Jos


Plaats reactie