![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Groetjes,
Jos
Freddy,spoor65 schreef:lekker overzichtelijk per afspraak een topic, maakt het wel zo leuk misschien, juist ook omdat er dan bv ook foto materiaal van de baan der gastheer(dame) bij gezet zou kunnen worden. hebben we meteen geen vast OBB team nodig, maar wel weer een leuk extra onderwerp.
Mvg
Freddy(spoor65)
jand schreef:Heren,
Afgezien van de mooie foto's van Jos' baan, die iedereen wel wil zien, denk ik:jullie afspraken-gemaak etc. lijkt me toch echt iets meer voor een chatbox dan voor dit forum....
JanD
Goed idee is onderweg......................Krab schreef:Leuk Rob maar mis de foto van buiten je weet wel die stomer .
Martin heeft die niet zien rijden ,is het soms een idee om de foto's aan
elkander te sturen .
mvrg Sjaak
jand schreef:Heren,
Afgezien van de mooie foto's van Jos' baan, die iedereen wel wil zien, denk ik:jullie afspraken-gemaak etc. lijkt me toch echt iets meer voor een chatbox dan voor dit forum....
JanD
En Marco,marco1 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben met spoed op zoek naar Fl** Piccolo bochten.
Artikelnummer 9125 --> 10 stuks
Artikelnummer 9135 --> 12 stuks
Heeft er iemand nog iets over?
Groetjes en bedankt,
Marco, Roosendaal
Zoals Marco hier al tijden terug meldde, is hij al voorzien in de rails. Voor het maken van afspraken en verslagen van bezoekjes aan andere N-spoorders heb ik in de Stamtafel een nieuw draadje geopend. Dan kan het hier op slot.marco1 schreef:De rails van de titel van dit onderwerp heb ik overigens niet meer nodig. Ik ben al voorzien.
Groetjes Marco