Voordeel van de Viessmann is dat je een segment bovenleiding makkelijk los kan klikken en uit kan nemen. Best een slimme oplossing van hun voor het geval er wat ontspoort en je kan er niet bij..
Ron, goede keuze
een paar jaar verder
-
- Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: een paar jaar verder
Het is inderdaad fijn spul om mee te werken.
Voor het ontsporen ben ik niet erg bang temeer omdat de nieuwe baan 60 cm breed wordt en maar 2 sporen krijgt.
Heel misschien dat er een inhaalspoor inkomt, maar in dat geval zal het ook niet moeilijk zijn om eea. op te lossen.
gr. Ron.
Voor het ontsporen ben ik niet erg bang temeer omdat de nieuwe baan 60 cm breed wordt en maar 2 sporen krijgt.
Heel misschien dat er een inhaalspoor inkomt, maar in dat geval zal het ook niet moeilijk zijn om eea. op te lossen.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Re: een paar jaar verder
Mooi hoor dat bovenleiding... Jammer dat viesmann zo reteduur is.
Is er al een nieuw plan voor de baan Ron?
Is er al een nieuw plan voor de baan Ron?
Re: een paar jaar verder
Hoi Joost,
PLan voor de baan is heel eenvoudig een 2 sporig paradebaantje meteen groot schaduw station en 2 helixen.
Het wordt een soort van Boppard, zodat ik op mijn gemak met de scenery bezig kan zijn.
En natuurlijk heel veel met een biertje naar de voorbij rijdende treinen kijken.
gr. Ron.
PLan voor de baan is heel eenvoudig een 2 sporig paradebaantje meteen groot schaduw station en 2 helixen.
Het wordt een soort van Boppard, zodat ik op mijn gemak met de scenery bezig kan zijn.
En natuurlijk heel veel met een biertje naar de voorbij rijdende treinen kijken.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Re: een paar jaar verder
Oke nou is Boppie natuurlijk een supervoorbeeld! Hoe breed/lang/hoog/diep wordt je parade stuk dan?
En wordt het dan puur dubbelspoor of krijg je misschien ergens nog een aftakking die dan een industriestukje wordt o.i.d. desnoods buiten gebruik en overgroeid?
En bier en lekker genieten van voorbij rijdende treinen is altijd mooi!
En wordt het dan puur dubbelspoor of krijg je misschien ergens nog een aftakking die dan een industriestukje wordt o.i.d. desnoods buiten gebruik en overgroeid?
En bier en lekker genieten van voorbij rijdende treinen is altijd mooi!
-
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 04 mei 2011 07:53
Re: een paar jaar verder
Ah, dat is wel mooi ja. Dat maakt het bruikbaar dan. Ik wist niet dat dat kon . Zover heb ik me nog niet verdiept in bovenleiding.martindomburg schreef:Voordeel van de Viessmann is dat je een segment bovenleiding makkelijk los kan klikken en uit kan nemen. Best een slimme oplossing van hun voor het geval er wat ontspoort en je kan er niet bij..
Ron, goede keuze
Kato Unitrack, ECoS 50200
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
Locs: Roco BR101, Flm BR39, Flm BR212, HT E10, Brawa BR232, Minitrix ET87.04, Kato E25.003
Rijtuigen: 11x Eurofirma, 5x Ümbauwagens, 10x Pruisisch
Goederen: 14 ketelwagens (Duits, Frans en Oostenrijks), 11 kolenwagens, 3 overig
Re: een paar jaar verder
FidOo schreef:Oke nou is Boppie natuurlijk een supervoorbeeld! Hoe breed/lang/hoog/diep wordt je parade stuk dan?
En wordt het dan puur dubbelspoor of krijg je misschien ergens nog een aftakking die dan een industriestukje wordt o.i.d. desnoods buiten gebruik en overgroeid?
En bier en lekker genieten van voorbij rijdende treinen is altijd mooi!
Hoi Joost,
Ik heb er verder nog geen idee van, Ga eerdaags gewoon bouwen en daarna rommel ik maar weer wat aan
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!