Hallo,
Wie kan me helpen en wel aan het volgende. Ik heb van een collega 5 stuks Minitirx hoofd-seinen 66759 gekocht. Maar nu zijn er van twee stuks de rode lampjes stuk. Kan mij iemand helpen waar ik deze nog kan kopen?? De lampje zijn 3 m/m rond en ± 8 m/m lang. Ik hen al overal op internet gezocht maar kan ze nergens vinden. Wie kan me helpen. Alvast bedankt voor de genomen moeite. groetjes Bert,
Lampjes voor Minitrix hoofd seinen 66759.
Re: Lampjes voor Minitrix hoofd seinen 66759.
Misschien een ideetje:
Je kan ze miss vervangen door led's? Die zijn er in 3mm, en nog goedkoop ook
Je kan ze miss vervangen door led's? Die zijn er in 3mm, en nog goedkoop ook
Groet van Frank
-
Heb je het al eens bij ons Mekka, de reguliere modelspoorhobbywinkel, gevraagd?
Mijn "huisleverancier" heeft dit soort zaken gewoon op voorraad. Dat is ook de reden dat ik daar nog steeds een deel van mijn aankopen doe, ook al is-ie wat duurder dan e..y en mrktplts.
Mijn "huisleverancier" heeft dit soort zaken gewoon op voorraad. Dat is ook de reden dat ik daar nog steeds een deel van mijn aankopen doe, ook al is-ie wat duurder dan e..y en mrktplts.
Hallo Allemaal,
Fijn dat er mensen zijn die mijn een mailtje hebben gestuurd. Inmiddels ben ik voorzien, ik heb ze kunnen kopen bij Wentink occasions in Doorneburg. Die hebben van alles opgebied van modelspoor en niet duur. Nogmaals iedereen bedankt voor het meedenken. Groetjes Bert,
Fijn dat er mensen zijn die mijn een mailtje hebben gestuurd. Inmiddels ben ik voorzien, ik heb ze kunnen kopen bij Wentink occasions in Doorneburg. Die hebben van alles opgebied van modelspoor en niet duur. Nogmaals iedereen bedankt voor het meedenken. Groetjes Bert,