Hallo,
Vandaag naar Lochum geweest en alle banen kunnen bewonderen.
Ik heb genoten van het geen er tentoon werd geste
ld
Natuurlijk een bezoekje gebracht aan Marelburg, Duisburg-Beksheim en Immergut. Beide banen zijn en zien er prima uit.
Marelburg in zijn opbouw fazen waardoor je goed de indruk kon krijgen hoe een modelbaan kan worden gebouwd.
Martin, dat gaat (is) een mooie baan worden hoop dat hij nog een keer te zien is in een verder stadium.
Immergut van Marco is ook een mooie baan om te zien.
Daar rijden de treinen echt mooi langzaam en natuur getrouw rond, het geen een erg goede indruk geeft.
Pracht baan.
Duisburg-Beksheim is gewoon een mooie baan realistische opbouw met erg mooie wisselstraten.
Jeroen van mij een hoge score ziet er prima uit en dat alles in een jaar. Man wat een werk.
Jammer was wel dat de baan niet goed reed en dat de ecos niet goed functioneerde (maar ja shit happens altijd op het verkeerde moment
Dat neemt niet weg dat de scenery alles weer compenseerden.
Mijn klein dochter (3 jaar) vond de baan ook heel mooi maar vond dat de wagons wel vies waren!
Verder waren er nog meer mooie banen die ik van naam niet onthouden heb.
De Nederlandse baan uit Nijmegen was fraai. Op deze baan een mooie brug die open en dicht kan en de baan rijd echt super met mooie lange treinen.
Zo was er ook een USA baan waarvan ik de scenery echt mooi vond.
Vooral het deel bij de gele goederen loods is mooi gebouwd.
Ook natuurlijk weer enkele forum leden ontmoet zoals hier bij de baan van Jeroen. Niet op de foto, maar wel ontmoet Bart en Lem .
Zelf ook nog wat gekocht.
Deze keer ben ik volledig buiten mijn normale aankoop patroon gegaan (Duits Tp3)
Ik heb 8 plan D rijtuigen (Arnold) gekocht van de NS.
Deze rijtuigen van het mooie Berlijnse blauw en passen namelijk achter een NS1300 van Startrain.
Die lok heb ik ooit gekocht om dat ik hem mooi vindt en nu eens een mooie set rijtuigen er achter (of hij ooit gaat rijden op mijn baan?
.
Zo nu nog eens opzoek naar de restauratie en postwagen in plan D
mvrg Bob