Dit is een klein mini-baantje in wording waar ik alweer even mee zoet ben en omslag heb gemaakt naar Frans (SNCF e.a.).
Het hoofdthema van dit baantje is graan en er is geregeld wat graanwagens te zien.
Het baantje zelf is niet groot , 60cm x 80 cm en het railpan is een soort van hoefijzer met zijsporen en een omloopspoor,gebruikte rails fleischmann piccolo en tijdperk 4 tot 6.
Het een en ander zal nog moeten gebeuren , dat is tenslotte niet erg , want het hoeft niet gelijk af.
Grt Alexander
Petit a Rosé
Re: Petit a Rosé
60x80, dus eigenlijk ben je bezig met een diorama?
Ziet er grappig uit. Heb je ook grotere overzicht foto?
Gr Wim.
Ziet er grappig uit. Heb je ook grotere overzicht foto?
Gr Wim.
Leuk! Ik ben ook benieuwd naar een plannetje of overzicht. Ik zie dat je ook de faller achtergrondhuizen gebruikt, passen ook leuk in dit thema.
Bart
Bart
U vraagt wij draaien:
De sporen waar de 3 graanwagens op staan blijven zichtbaar de andere niet waar de ene wissel met 1 verbinding aan zit zijn de sporen van het schaduw station.
aan de andere zijde zal een klein stadje zijn met het stationnetje waar omloopmogelijkheid is als het spoor bij de goederenloods niet bezet is.
Een diorama kun je het inderdaad wel noemen ,maar ik kies er voor een minibaantje.
De lijnen op de plaat heeft niets met het ontwerp te maken.
Grt alexander
De sporen waar de 3 graanwagens op staan blijven zichtbaar de andere niet waar de ene wissel met 1 verbinding aan zit zijn de sporen van het schaduw station.
aan de andere zijde zal een klein stadje zijn met het stationnetje waar omloopmogelijkheid is als het spoor bij de goederenloods niet bezet is.
Een diorama kun je het inderdaad wel noemen ,maar ik kies er voor een minibaantje.
De lijnen op de plaat heeft niets met het ontwerp te maken.
Grt alexander
SNCF Petit a Rosé.
Waar heb ik dat van de week ook al weer zien staan
Ziet er al bewoonder uit Alexander
Weer wat leuks om te volgen
mvg Sjaak
Ziet er al bewoonder uit Alexander
Weer wat leuks om te volgen
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093