Ben al een tijdje bezig met mijn baanplan en het word stilletjes tijd dat vaste vorm begint te krijgen.
"Probleem" blijft het dat tafelformaat 211 maal 68 cm is.
Dat er bovenleiding komt. Dus lange klimstroken.
Geen gebruik van r1...


Het is een vrij simpel plan geworden ter gevolge van bovengenoemde factoren..
Even een verklarend woordje.
De twee tunnelingangen rechtsonder zijn de in- en uitgang van de al bestaande helix.
Treinen komen langs het onderste spoor, rijden dan een een lange tunnel binnen en klimmen een dikke zes cm.
(hierdoor ligt de wisselstraat wat hoger dan de onderste sporen)
Om aan de wisselstraat aan te komen.
Aan de vork die rechtsboven ziet komt een loods voor rangeerlocs.
Aan het bovenste spoor komt een klein stationnetje waar af en toe een kleine passagierstrein zou stoppen.
Het 2de spoor is voor doorrijdende treinen.
Het derde een opstelspoor waar aankomende treinen hun goederenwagons kunnen achterlaten en ophalen.
Het vierde spoor is puur om te rangeren met een diesel.
Plan is getekend met fleischmann.
De twee sporen onderaan het plan worden waarschijnlijk flexsporen in een heel flauwe bocht.
Ik had zeer graag jullie reactie en ongezouten mening.
Ben nog wat onzeker over dit plan, en dit kan nog volledig van tafel geveegd worden als er een beter opduikt.
Dank bij voorbaat...