Raadplaatje 2013
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: Raadplaatje 2013
Is het de NS 2412 die bij de VSM weer inzetbaar wordt gemaakt?
Groet,
Hoontje
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
Onderwerp starter - Berichten: 69
Het franse broertje van de 2530? ( Kan het type nummer niet meer vinden maar wel ooit foto's van gevonden)
Deze heeft niets met een 2400 te maken
Diederik - Lid AFAN.FR - specialdesigntrains
Nog een tip dan? Het is in Frankrijk en deze lok is niet de enige die daar staat
Een loc uit de BB 69000 serie?
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
nah, ik vind hem goed. Een 69000 is een 66000 die een tweede leven mocht hebben met een nieuwe milieuvriendelijke motor.
Dit is de 66032 een van de oudste van de 66000 serie bouwjaar 1960. Met pakhembeet 400 lotgenoten staat deze lok op het rangeer terrein van Sotteville. Je weet niet wat je ziet als je de brug over het terrein bewandeld. Het zou zomaar het gehele lokpark van de NS kunnen zijn.
Ga je nog naar Frankrijk via Rouen, dan is ff stoppen bij Sotteville wel een aparte ervaring.
Succes met de volgende Ron!
Dit is de 66032 een van de oudste van de 66000 serie bouwjaar 1960. Met pakhembeet 400 lotgenoten staat deze lok op het rangeer terrein van Sotteville. Je weet niet wat je ziet als je de brug over het terrein bewandeld. Het zou zomaar het gehele lokpark van de NS kunnen zijn.
Ga je nog naar Frankrijk via Rouen, dan is ff stoppen bij Sotteville wel een aparte ervaring.
Succes met de volgende Ron!
Gr. Tjarco
-------------------------------------------------------------------
Scandinavisch N-spoor -- bezig met overstap naar SNCF
https://www.flickr.com/photos/192132982@N05/
-------------------------------------------------------------------
Scandinavisch N-spoor -- bezig met overstap naar SNCF
https://www.flickr.com/photos/192132982@N05/
Jongens, knal er maar een plaatje op voor me.
Groetjes Ron
-
Dan heb ik er nog wel eentje van mijn afgelopen vakantie. Foto is begin mei gemaakt.
Simpele vraag: Wat is het?
Simpele vraag: Wat is het?
- Bijlagen
-
- P5030041.JPG (86.04 KiB) 5355 keer bekeken
-
-
-
Tja, goede oplossing gegeven, dan moet je ook een nieuwe vraag maken. Hier is-ie dan.
Het "wat" lijkt me niet zo moeilijk. Vandaag de (dubbele) vraag: Waar en wanneer c.q. wat is er zo bijzonder aan?
De antwoorden hoeven niet tot 3 cijfers achter de komma nauwkeurig, ik zal zeer clement zijn.
Het "wat" lijkt me niet zo moeilijk. Vandaag de (dubbele) vraag: Waar en wanneer c.q. wat is er zo bijzonder aan?
De antwoorden hoeven niet tot 3 cijfers achter de komma nauwkeurig, ik zal zeer clement zijn.
- Bijlagen
-
- Raadplaatje 07.1.jpg (54.91 KiB) 5242 keer bekeken
-
Het feit dat de ICE3 (of T vergeet altijd welke neus bij welke hoort) geen pantografen omhoog heeft en dus ergens op een grensovergang rijd waar hij moet omschakelen tussen de stroomnetten?
-
Goede gedachte maar helaas, je bent op het verkeerde been gezet: Het stel rijdt niet maar staat.
-
Bingo.
Hier is het gehele foto vanuit de achterste cabine van een Plan V. Vanwege de vuile ramen is het plaatje wat grijs.
Rick, aan jou de volgende beurt.
Hier is het gehele foto vanuit de achterste cabine van een Plan V. Vanwege de vuile ramen is het plaatje wat grijs.
Rick, aan jou de volgende beurt.
- Bijlagen
-
- 10.JPG (50.22 KiB) 5103 keer bekeken
Bij deze dan een nieuw raadplaatje. Als je het weet is het makkelijk, maar anders... Waar hangt bureau Bruggink op?
Op de HSL Logistics 1832 loc. Toevallig heb ik die als schaalmodel in N-spoor, met de logo's (dank aan Jos!)
Zie bijvoorbeeld deze foto
Huuu, waaruit wij leren dat je architectenbureaus blijkbaar niet op spoorwegmaterieel moet loslaten...
Mvg, Albert Nijenhuis
Mvg, Albert Nijenhuis
Is dit het Jan Lammers 24Hr LeMans idee? Alle vakjes los verkopen voor reclame? (mogen ze wel beter hun best doen )
Bingo!lukas2 schreef:Op de HSL Logistics 1832 loc. Toevallig heb ik die als schaalmodel in N-spoor, met de logo's (dank aan Jos!)