de GEINBAAN concept TWEE

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

hoi ad.

nee vrees dat dit snelheid zal blijven waarbij aangetekend dat het geheel een ietsiepietsie langzamer zou mogen maar de ene rijd uit zichzelf nu eenmaal harder dan de ander moet dus een juist gemiddelde zien te vinden en in een later stadium eens met weerstanden gaan proberen maar ben bang dat dat mijn kunnen te boven gaat.

de toekomst zal het leren.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Wim
Berichten: 1312
Lid geworden op: 21 jul 2012 10:20
Locatie: Naast Expo Houten

Re: GEINBAAN

Bericht door Wim »

Leuk filmpje Jan,
Werkt prima zo te zien!


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

hoi wim.

ja wim alles gaat naar t zin.

nog het tweede deel van station nieuwestad automatiseren en nog een deel van het controlepaneel dan heb ik eindelijk het technische deel klaar en kunnen de twaalf treinsets hun rondjes gaan toeren en kan ik mij gaan focussen op de scennerie.

hoe is het met jou baan vorderd de heropbouw op de nieuwe lokatie??


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Wim
Berichten: 1312
Lid geworden op: 21 jul 2012 10:20
Locatie: Naast Expo Houten

Re: GEINBAAN

Bericht door Wim »

janiegein schreef:hoi wim.

..........

hoe is het met jou baan vordert de heropbouw op de nieuwe locatie??
Hallo Jan,
we hebben de spoorbaan (van zolder) zojuist beneden staan.
We zijn nu druk met de zolder voor onze dochter.
Nadat we "even" de badkamer hebben verbouwd.

We verwachten dat onze dochter, over 2 weken boven is... en gesetteld.

Dan kunnen we in alle rust weer met de baan beginnen op de nieuwe locatie.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

Door mijn stroomproblemen welke in de vraagbaak nog steeds aktief in het vraagteken gevoel staat heb ik gelijktijdig maar besloten om een deel van de baan te veranderen en wel het gedeelte in de rijrichting gezien aan de uitgaande kant van het station ( vijfsporige station ) de klim naar en langs de muur.

De praktijk is dat wanneer de treinen het station verlaten ze direct naar links draaien in een vrij korte scherpe bocht om dan over een afstand van zo,n 40 a 50 cm 4 tot vijf centimeter hoogteverschil moeten overbruggen.

de éne trein hobbelt zo naar boven terwijl de ander er behoorlijk moeite mee heeft en al slippend zich naar boven worsteld als ie dat al haalt want menige keer moet er daar een handje geholpen worden.

betekend dat ik vanaf de bocht inkomend in dat station alles aan het afbreken ben en opnieuw en in een andere opstelling zal gaan aanleggen en lochisherwijze is dus ook het zelfde vanaf de andere zijde dit het geval.

dus op deze topic is er effe een pauze totdat de stroomproblematiek is opgelost en het nieuwe station is gelegd met zijn nieuwe op en afrit naar en van hoger gelegen gebieden.

tot dan met een nieuw filmpje


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

effe fototjes van nieuwe situatie;

foto 1;

nieuwe station Nieuwestad.
moet de bedrading wissels en stop en go nog compleet aansluiten.

Afbeelding


foto 2;

nieuwe op en afrit en tevens een proefopstelling voor in die hoek een draaischijf die voor de show daar neergelegd zou kunnen worden.

Afbeelding



ben dus lekker druk
Laatst gewijzigd door janiegein op 20 mei 2018 19:16, 4 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

ik weet niet wat jullie voor vaderdag hebben gekregen maar ik werd blij gemaakt met een camera.

op de onderstaande link is de eertste opname.

kwam er bij het bekijken wel achter dat er A; nog troep zat ligt op en rondom de baan en
B; de rails nog lang niet perfect ligt.

maar geniet maar en kom maar op met commentaar

http://www.youtube.com/watch?v=8StTjaZ50NA


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Wim
Berichten: 1312
Lid geworden op: 21 jul 2012 10:20
Locatie: Naast Expo Houten

Re: GEINBAAN

Bericht door Wim »

A, gezien.
B, gezien.

nog genoeg te doen Jan!

Wel leuk hoor het filmpje, camera maakt mooie beelden.
Wat is het, merk type en zo............. de camera dan :+


Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: GEINBAAN

Bericht door BenQ »

Jan,
Leuke film, wat wel opvalt is dat sommige treinen als F1-coureur rondscheuren (film 4:10).
Je hebt trouwens en mooie trui aan. :lol:
Je kan de camera op tijd zetten door een tekstbestand in de route van het geheugenkaartje te plaatsen, je moet maar eens kijken in de handleiding.

Zelf ook zo'n kleine camera maar de beelden zijn toch iets minder. (1280x960)

Video van de baan in de kerk


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4095
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: GEINBAAN

Bericht door Ad_M »

Mooie aanwinst
Altijd leuk om mee te rijden op iemands baan

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

wim:

het merk weet ik niet staat niets op maar aangeschaft via
http://mobielkoopjes.nl/category/453/sp ... ag-gadgets.
je moet even door scrollen om aan die zwarte te komen.
ik heb voor die zwarte gekozen ondanks dat hij wat duurder is dan die blauw-gele versies omdat de zwarte tot 16 gig kwijt kan en die blauw-gele niet meer dan 8 gig.

dit is een betrouwbaar adres had binnen één dag na betaling binnen.

heb er zelf een 16 gig microkaartje ingehangen dus voorlopig kan ik uitgebreid opnames maken.

heb op een diepe platte wagen met dubbel wielstel een plankje erin gelegd met daarop een strookje zelfklevende klittenband en de andere helft van het klittenband op de camera en dat blijft keurig op zijn plaats tijdens het rondrijden.
moet wel zeggen dat op sommige stukken het kiele kiele gaat qua ruimte want de camera steekt links en rechts wel buiten de wagen en komt bijna in aanraking met tegenliggers maar gaat net goed. Heft natuurlijk ook te maken met hoe breed liggen de rails van elkaar gescheiden.

Afbeelding

Afbeelding


Benq ;

jou resolutie is duidelijk hoger dan mijn camera dus jou beelden zouden beter moeten zijn dan de mijne ( 720 x 480 )


Ad ;

ja geinig gezicht zo over de baan en en totaal andere indruk om wat je ( normaal ) ziet en zoals je het nu ziet.

denk dat straks met de aankleding een beter beeld geeft van wat moet gedetailleerd en wat kan ( gewoontjes ) als je begrijpt wat ik bedoel.
Laatst gewijzigd door janiegein op 20 mei 2018 19:19, 4 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: GEINBAAN

Bericht door BenQ »

Jan,
Mijn camera is de versie met geel huis en blauwe kop.
Er passen micro sd-kaartjes in en daar heb ik er 15 van liggen in 1 Gb formaat.
En dan kan je toch aardig vooruit, ongeveer 12 minuten per kaartje.
De resolutie van een camera zegt niet alles over de kwaliteit, ook de processor die het moet verwerken bepaald dit.
Maar als er genoeg licht is gaat het prima alleen bij minder licht wordt het beeld blokkerig.
Daarom had ik er ook een schijnwerper op gemaakt maar die was voor de baan van Martin te hoog.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

hallo allemaal,

toch maar weer station nieuwestad de lay-out veranderd.

heb om meer ruimte naar de indraai richting de bocht verlegd vanaf viaduct zodat ik beter met wissels uitkwam.

in de laatste opzet bleek dat de stopplaats te kort was voor een stam van vijf rijtuigen + loc. zie foto,s hierboven ann deze baldzijde.

ook heb ik de sporen wat breder uit elkaar gelegd voor het creëren van perrons en ook wat meer synchroon zodat het oog ook wat betere kijk krijgt op het geheel.

op foto 1 is ook duidelijk de nieuwe oprit te zien. Heb dit gedeelte van iemand gekregen die er toch niets mee deed maar met het in elkaar zetten ervan begreep ik waarom hij hier niets mee deed, wat een hondelullen kluswerk om dat in elkaar te zetten.
had je een stukje vast schoot het andere weer los affijn een heleboel nieuwe woorden verder toch gelukt.

Afbeelding

Afbeelding


en zo blijkt dat aldoende er toch steeds stukjes veranderd moeten worden om alles vlekkeloos te kunnen laten rondrijden.

voor hen die het gevolgd hebben wat betreft mijn stroomraadsel (zie topic vraagbaak) dat is opgelost al weet ik niet waar het probleem zat heb radicaal alle aansluitbedrading van de baan losgehaald en domweg alles opnieuw aangesloten en de optelsom van verschillende stroomsterktes cq rijspanningen wordt niet mer gemeten. Desalnietemin zijn er toch wel een zestal locjes gesneuveld door dit gedoe. Hoe ik die weer zal kunnen vervangen zal de toekomst leren. moet wel de baan aanpassen wat betreft de automatische stop en go omdat het geheel gebaseerd is op het rond kachelen van een twaalftal locjes en heb er nu dus nog zes rijdend. maar ja we zien wel waar het schip strand voorlopig verder met aansluiten en dan ja dan eindelijk beginnen met de scennerie.

middels foto,s filmpjes blijf ik jullie op de hoogte houden.

tot dan.
Laatst gewijzigd door janiegein op 20 mei 2018 19:21, 3 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4095
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: GEINBAAN

Bericht door Ad_M »

Hoi Jan,

Je gaat als de brandweer joh...
Erg prut van de locjes, maar fijn te lezen dat je weer kan rijden
Zijn alleen de motortjes gesneuveld of zijn er ook kappen beschadigd?

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

Hoi add.

om zo goed mogelijk antwoord te geven op jou vraag wat is er beschadigd heb ik wat foto,s gemaakt en hieronder dan de gebreken voor zover ik het kan beoordelen.

foto 1 ;
is een werkloc van trix.
loopt stotend dan weer wel dan weer niet. schoongemaakt met wasbenzine nadat eerst de koolborstels waren verwijderd.
loc wil niet meer soepel lopen.

Afbeelding


foto 2 :
is een antieke loc van trix met twee motoren waarvan er één zegt ik doe lekker helemaal niets meer.
koolborstels zien er nog goed uit collector is heel en zo te zien is het anker ook niets mis mee dus waarom niet gen idee de tweede motor draait als zonnetje.

Afbeelding[

foto 3 ;
is een zesasser van arnold
hiervan zijn alleen de koolborstels van weggebrand. stroomdraden rechtstreeks op collector en draait als een zonnetje.
weet alleen dat dit arnold is maar geen type of model dus kan niet opzoek naar juiste type koolborstel.
koolborstels onderweg dus kan gerepareerd worden.

[url=https://postimg.cc/image/7ruigmzfv/]Afbeelding



foto 4 ;
zijn twee locs van fleischman die allebei compleet verbrande motoren hebben.
de donkere heft aan de zijkant van de kabine een smeltplek ter hoogte waar koolborstels zitten maar dit is voor mij niet storend en bij de helrode is de complete beraming weggesmolten maar zonder ramen rijd het natuurlijk ook prima mits er een motor inzit.
heb kans gezien om van deze twee motoren er één draaiend te krijgen dus nu nog één defect.

Afbeelding


foto 5 ;
zijn twee stoomers van fleischmann en de één heft compleet verbrand motortje en de ander loopt vast ergens binnenin rondom het anker ter hoogte van collector vast. kost gewoon twee nieuwe motoren.

Afbeelding

dit is zo,n beetje het trieste resultaat van de stroomstoring waar ik mee te maken heb gehad.

als er onder jullie zijn die mij

A aan de juiste bestelnummers voor de desbetreffende locs kan helpen dan graag.

B als er iemand onder jullie is die zegt nou ik zie er wel een gat in om dat te kunnen repareren hou ik mij aanbevolen.

c sta ik open voor elk advies hoe te handelen in deze.

blijkt dat foto 1 niet geplaatst kan worden dus staat op volgende item.

ik hoor graag
Laatst gewijzigd door janiegein op 20 mei 2018 19:23, 12 keer totaal gewijzigd.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

hier dan foto 1
en zie vorige pagina !!


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: GEINBAAN

Bericht door BenQ »

Jan,
De Arnold 103 heeft dezelfde constructie van de koolborstels
Afbeelding

Afbeelding

Hier een pdf met onderdelen: ga naar 2350
http://www.arnold-ersatzteile.de/2300-2599.html

Was bezig om een andere motor er in te lepelen maar dat valt niet mee om een vervanger te vinden.
Hij maakte ook een enorme herrie, dat heb ik met kogellagervet een beetje verholpen.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen

Zolderspoor
Berichten: 812
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: GEINBAAN

Bericht door Zolderspoor »

Jan.

Ben je zeker dat die TEE-loc van Fleischmann is? Bij mijn weten heeft Fleischmann nooit een 103 in deze uitvoering met 2 motoren gemaakt. Minitrix daarentegen wel. En ook het motortje dat er bij ligt is typisch Minitrix.

Als je gered bent met 2 koolborsteltjes zoals op de tweede foto van Ben moet je me maar even een seintje geven: heb ik in mijn "magazijn" nog wel op voorraad. Kan je tegen portokosten van me overnemen.


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

Hoi benq en rob ;
benq; dank voor het opzoeken en ja is inderdaad de 0771-004 van arnold.
zat me net af te vragen hoe ik dat zou kunnen bestellen en toen kwam Rob binnen. dus benq dank voor opzoeken.

Rob ;
ja natuurlijk ben ik bereid tegen porto kosten die koolborstels over te nemen.

en heb inmiddels gecorrigeerd was inderdaad een trix en geen fleischmann.

graag hoor ik van jou hoe we dit simpel kunnen regelen.

dank alvast


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Zolderspoor
Berichten: 812
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: GEINBAAN

Bericht door Zolderspoor »

Hoi Jan.

Ik heb je adres nog wel. Koolborsteltjes gaan morgen op reis.
Porto is een giller, was eigenlijk een geintje. Ik hoor liever later of je er wat aan hebt gehad.

Rob


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

hoi,

even ter info

heb van die twee fleischmann cargoloc motoren van twee één weten te prutsen. kost en dagie klooien en een hoop zweet maar hij werkt ook nog en het rijd weer vrolijk rond moet hier alleen twee nieuwe antislipbandjes op zetten want het trekt dus niet zonder die dingen, deze waren bij beide locs weggesmolten of in iedergeval vervormd kun je nagaan hoe heet het is geweest, die moet ik dus effe bestellen. maar goed weeer ééééntje aan het praten.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

hoi ,

inmiddels ook een zakje met antislipbandjes gescoord dus locje rijd weer als nieuw.

we zijn nog in afwachting van de koolborstels voor de arnoldloc die rob zolderspoor naar me heeft toegestuurd dan kan die ook hopelijk weer zijn rondjes gaan toeren.

inmiddels een probleem met een fleischmann-wissel die niet meer zijn tong geheel omzet in de afbuigende stand.
deze wissel inmiddels vervangen door een trix-wissel en het werkt weer naar behoren.

de fleischmann-wissel durf ik eigenlijk niet goed van onderaf open te maken om te zien wat het euvel is weet oon niet goed wat ik daarbinnenin aan zal treffen en of ik dat nou net weer niet te veel pieterpeuterig zal vinden wat ik ondanks mijn loepbril en loeplamp niet zal kunnen zien. beetje kippig door de leeftijd he, haha dus die leg ik maar weg voor laterzorg.

tot zover weer even

later!!!


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: GEINBAAN

Bericht door BenQ »

Jan,
De Fleischmann wissels kan je openen door aan de ronde kant de lipjes met een kleine schroevendraaier iets om te zetten.
Verticaal zetten is voldoende. Waarom aan de ronde (holle) kant, waarom zitten scharnieren altijd in elkaars verlengde ?
Wat je dan tegenkomt is afhankelijk van de leeftijd van de wissel, net als bij de eigenaar.
De lastigste zijn de wissels met een metalen veertje, die wil wel eens wegspringen, dus hou de omgeving schoon.
Dan zitten er bij de nieuwere ook nog schuifschakelaars in voor het omschakelen van het puntstuk.
Vaak zit er ballast in de wissels en dan doen deze het niet meer zo goed.
Engelse wissels zijn een ramp, het stukje plastic dat de wisseltongen omzet is zo dun.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen
Gebruikersavatar

Zaunkönigs Bahn
Berichten: 1082
Lid geworden op: 12 jan 2013 19:02

Re: GEINBAAN

Bericht door Zaunkönigs Bahn »

janiegein schreef:heb op een diepe platte wagen met dubbel wielstel een plankje erin gelegd met daarop een strookje zelfklevende klittenband en de andere helft van het klittenband op de camera en dat blijft keurig op zijn plaats tijdens het rondrijden.
Nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip. Mooie oplossing zo.
janiegein schreef:jou resolutie is duidelijk hoger dan mijn camera dus jou beelden zouden beter moeten zijn dan de mijne ( 720 x 480 )
Nee, dat is niet waar. De "gaatjes" zijn ongeveer even groot, dus bij een hogere resolutie moet in de camera ook meer pixels aanwezig zijn. Omdat de afmeting van de camera zelf, dus dat "gaatje", niet toeneemt, moet dus op hetzelfde oppervlakte meer pixels worden gemaakt. Daardoor worden de pixels kleiner. Met voldoende licht niet direct een probleem, maar zodra het licht minder is zal de camera met de hoogste resolutie als eerste meer ruis in het beeld laten zien. Voor dit doel is dus VGA (640x480) of bijna VGA meer dan voldoende.

Groeten,
Joop


Met vriendelijke groet,
Joop

Project Zaunkönigs Bahn, Duitse baan, Tijdperk IIb (DRG)
https://joopn.home.xs4all.nl/msb/indexn.htm
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3554
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN

Bericht door janiegein »

ha joop,

ja dat zelfklevende klitteband is wel een oplossing en werkt goed.

en dat van die pixels ja dat zal ongetwijfeld kunnen daaaar heb ik geen kaas van gegeten maar neem zonder meer aan dat het klopt wat je zegt en zal dit nieuwe gegeven opslaan in mijn grijze hersencellen.

in ieder geval bedankt voor aanvullende info


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Plaats reactie