Sow, heb weer een beetje werk verzet...

Heb helaas geen foto's van het deel waar ik bezig ben geweest aan gezien mn fotocamera er mee op is gehouden
Heb wel een aantal andere foto's kunnen maken voordat mn cam er dus mee op hielt:

Onderin ligt een berg stroken, deze komen van de bekende blauwe plaat af. Allemaal +/- 1cm breed. Het zijn er ongeveer 240 stuks van 60cm lang...

Toch een foto van de kant waar ik momenteel bezig ben geweest... Isolatie strookjes plakken

Andere kant weer, zoals je ziet erg donker, het begin van het einde

Het CAT treinstel (zonder loc) op het gedeelte voor de helling.

En nog een foto, heb ze dus wel gemaakt

Nu vanaf een andere hoek. Links op de foto waar die 3 kastjes op elkaar staan (bezetmelders) is precies het begin van de helling.

Wat foto's van mn nieuwste aanwinst.

En toen kwam die (handmatig) even veel te hard voorbij zetten...
De 1e 3 sporen van het schaduwstation liggen, nu nog de blokken erin maken en dan nog de draden eraan solderen. In totaal komen er nog minimaal 5 sporen bij, maar waarschijnlijk zal er vanaf de 1e wissel nog een aantal korte blokken komen, hoeveel weet ik niet, zoveel als er passen denk ik

Momenteel ben ik out-of-rails, maar heb iemand gevonden die nog een bergje wissels over had (nieuw) en deze voor een zeer aantrekkelijke prijs aanbood. Ook bij MTE loopt weer een bestelling. Zodra dit binnen is kan ik het schaduwstation afmaken!!