No Pics om meerdere reden, niet van rolletje vol of batterij leeg maar d8 niet zo interessant
Ik dacht altijd dat K*t karweitjes leuk zijn maar ben er een beetje van teruggekomen.
De laatste dagen veel gereden en tussendoor geballast en nog een spoor een beetje verlegd. Ondertussen ook nog wat extra papier aangebracht?? maar ja als je zuinig met lijm en mortel bent wordt het dus niet zo snel hard en kan je het voor de aanpassingen en verbeteringen gebruiken.
Tja en toen was er ook nog iemand die me lid maakte, nou ja wat heet, van
Facebook

Eens kijken wat dat opleverd heeft eigenlijk niks met Fantasia maar alles met Fantasie

te doen.
Maar goed dat ballasten valt dus weer vies tegen.... Met die Flm rails hoefde je dat tussen 2 sporen te doen maar hier moet alles. Daarbij was ik zo gecharmeerd, meestal van vrouwen

, maar nu van de ballast dat ik eerder aangebrachte ballast grotendeels verwijderd heb. De kleur stond me sowieso niet aan maar dat terzijde, deze structuur is veel mooier(bedankt Martin!!). Ik verwacht in de loop van de week wel wat naar buiten te brengen van de Flyover zonder bruggen.
Tot later