Jouw baan belooft veel goeds voor het forum de komende jaren

Groeten Roger
Valt nog wel mee Nico, door de ruimte heb ik helaas in de lengterichting heel wat beperkingen mezelf moeten opleggen. Er komen vier perronsporen (drie doorgaande en één kopspoor) en zes doorgaande niet perronsporen. De maximale lengte aan trein wat langs een perron kan is 10 rijtuigen. Daarnaast twee rangeersporen voor goederendienst en bescheiden goederenemplacement. Ik twijfel nog over een van Gend en Loos loods, maar wellicht komt die er ook nog. Aansluitend aan de "Zuidoostelijke kant" komt een aantal opstelsporen en een bescheiden werkplaats. Aan de "Noordzijde" vanaf het goederenemplacement een spoor over de hoofdsporen heen naar een modern energiebedrijf (bescheiden kolencentrale) en een oude gasfabriek. Misschien dat ik nog een deel van het tweede, kleine station kan aanleggen, maar dat moet nog even blijken. Dan is dit deel van de zolder ingevuld en is het wachten op het vrijkomen van de rest.Nico Essers schreef:Dat is een flink station wat je aan het bouwen bent, ziet er goed uit.
Klopt, nog niet compleet maar dat zal snel gebeuren.Rick schreef:Er staat een EC Donauwalzer verstopt op de eerste foto?
Dan je Mack, ben er tot nu toe tevreden over. Heb wel veel verandert in de loop der tijd, maar er begint schot in te komen. Althans voor ongeveer 1/3 van de zolderbaan. Wat je nu ziet staat maar op ongeveer 1/3. Als deze kant van de zolder klaar is heb ik iets minder dan de helft gereed. Daarna de andere zolderkant vrijmaken en het grote station Ensporendam zelf bouwen.Mack schreef:ziet er goed uit Wilco
Mack