Heel erg mooooooooooooi,

groetjes,
Bert
Dat kun je wel zeggen. Valt me flink tegen wat dat betreft. Maar ja, ik kan niet de hele dag modelbouwen helaas......en ik ben ook niet gauw tevreden.Gaat wel een hele bak tijd in zitten
Nou, kans laten liggen? Ik ben een beetje te lui om hovenier te worden, vrees ik. We hebben ook een tuin en daar kom ik niet verder dan (verplicht en in opdracht of order na protest, etc..) grasmaaien. Dan moet ik al dat onkruid gaan opruimen. Wat een kloteklus. Nee, dan kun je beter met je modelbaantje gaan klooien: één keer onkruid enzo aanleggen en hatseklats klaar. Toch bedankt voor je compliment. Uiteraard ken ik de uitdrukking, maar je krijgt er trouwens ook letterlijk groene vingers van die aan elkaar kleven van de spuitlijm......ja, het is wat...je heb een kans laten liggen, je had hovenier moeten worden.
Want het ziet er weer geweldig uit, je hebt echt wel groene vingers.
Maar ik heb nog een vraagje als je met de modules naar Lochem gaat haal je dan
alle bovenleidingen en masten van je modules af? of heb je het zo gemaakt dat alles kan blijven zitten?
traiNiac schreef:Hallo Jeroen,
Mooie foto's! Ik heb nog niet je hele draad gelezen, maar vroeg me wel af hoe je je keermuren maakt. Ingekrast gips?
Betere bouwmarkt om de hoektraiNiac schreef:Inmiddels gevonden in je draad, XPS schuim dus. Weet iemand waar je dat nog kunt krijgen?