Nóg een Rob meldt zich hier

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
rob_koersen
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 dec 2009 12:15
Locatie: Beverwijk

Nóg een Rob meldt zich hier

Bericht door rob_koersen »

Ik zal me ook maar even voorstellen.

Ik ben Rob, ben (bijna) 24 jaar oud en ben nu ongeveer 12 jaar bezig met N-spoor. Daarvoor heb ik H0 gehad. Mijn hobby zag ik vroeger als speelgoed, maar nu ik op mezelf woon heb ik dit weer opgepakt als hobby. Als 3-kamer appartementbezitter heb ik, in tegenstelling tot 'vroeger', géén plek meer voor een enorme baan en moet ik het doen met een oppervlakte van 1,60 bij 1,00. Niet veel dus, maar het is iets (meer ruimte kreeg ik niet van mijn vriendin :P ).

Mijn materieel omvat nu 9 locs met wagons, waarvan veel Amerikaanse locs en wagons. Hieronder twee GP40 diesels. Het Amerikaans materieel is groots gebouwd en imponerend waardoor het mij ooit heeft aangetrokken. Verder bestaat mijn materieel uit locs van het Tijdperk III. Het gaat bij mij puur om de stoomlocs uit die tijd. Zo ook de Baureihe 23, waarvan ik mij een trotse bezitter noem. Stoomtreinen zijn uiteindelijk toch een stuk mooier om te zien. Zelf werk ik in de stoomtechniek, dus heeft stoom mijn voorkeur.

Mijn nieuwe 'baan' is niet groot, maar wil ik geheel in 'Duitse' stijl maken, dus mijn Amerikaans materieel zal ik hierbij niet veel gebruiken. Ik rijd overigens met spoor van Minitrix.

Heeft u nog vragen, stel ze dan gerust.

Mvg, Rob
Laatst gewijzigd door rob_koersen op 02 jan 2010 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: Nóg een Rob meldt zich hier

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Rob.
Vragen staat vrij en foto's van bouwverslagen etc. zien we graag :D

Groetjes,
Jos


Plaats reactie