Zie midden boven in mijn sporenplan van WInterswijk
Nu probeer ik zoveel mogelijk het bestaande stationsgebouw na te bouwen maar bepaalde ramen maken en uitsnijden word mij te lastig en die vervang ik door de zelfde ramen die ook op de begaande grond zitten. Dit omdat ik de ruimte er omheen niet goed uitgesneden krijgen, hiervoor heb ik delen van een oud Baden-Baden stationsgebouw gebruikt. De raamkozijnen heb ik stap voor stap getekend op basis van uitsneden uit een foto.

Deze heb ik daarna naar 400% vergroot en overgetekend zodat het wel een soepel en gedetailleerd iets werd.

Deuren mogen ook niet ontbreken maar de rode en mint groene uitvoering bleek ik in mijn deel van het stationsgebouw niet nodig te hebben.
Ik bleek niet de ruimte te hebben om alle opstelsporen weer te geven dus de achterste 2 heb ik achterwege moeten laten.
Ik heb bij de wanden van het stationsgebouw de kunststof delen met karton moeten opvullen om de juiste verhoudingen te krijgen.
Ik wil het WAE gedeelte ook een eigen stationsgebouw geven maar dit moet wel passen in het bestaande straten patroon en ik moet nog even uitzoeken wat ik daarmee kan.
Groetjes Michiel