Nieuw op dit forum, maar niet nieuw in de model spoor wereld.
Ik ben al langdurig lid van het 3-rail forum en heb al jaren van plezier beleefd aan een Marklin H0 baan.
Door ruimte gebrek en grote interesse in 2 rail en kleinere schalen op dit forum terecht gekomen met mijn vragen en hopelijk uiteindelijk een bouwverslag.
1 van de baanplannen die altijd mijn interesse gehad heeft is plan 18 uit Marklin H0 Gleisanlagen 0700 (Zie bijgevoegde plaatjes)
https://www.marklin.org.nz/images/refer ... s/0700.pdf

Plan 17 uit dit boek is trouwens ook heel erg mooi, maar ik wil heel graag rondom de baan een dubbele ring hebben.
Nou is mijn vraag of iemand dit plan kent en ook toevallig al omgezet heeft in n schaal

Ik ben geen held als het aankomt op baanplan ontwerp software (Ik gebruik momentaal voornamelijk wintrack)
Ik zit te twijfelen tussen een aantal soorten rails. Het liefste wil ik de meest natuur getrouwe rails gebruiken, code 50.
Dan zit ik aan Peco, maar die heeft geen standaard rechte en gebogen stukken, alleen flex.
Ik wil geen rails met balast bed. Dus piccolo van fleishmann valt af. En minitrix schijnt niet veel details te hebben. Ik hoop dat jullie mij hier ook wat wijzer op kunnen maken!
Met vriendelijke groet,
Roderick