Al een tijdje knaagt het aan me dat ik al mn vragen binnen no-time beantwoord krijg van alle meer ervaren spoorders hier op het forum, maar dat ik nooit de resultaten liet zien, hotel ik dat wel beloofde natuurlijk.
Ben ook niet zo trots op het werk, zeker niet qua snelheid van bouwen, maar ik vind. het nog steeds een fijne hobby.
De baan staat in de garage die dienst doet als een vergaarbak van alles wat de baas niet in huis wil lol.
Het begin was in November 2019 en aangezien ik nog altijd een full-time baan heb, gaan de vorderingen langzaam.
Met hulp van Bert kwam het eerste baanplan tot stand en toen kon ik eindelijk hout bestellen. Het werd uiteindelijk 168 x 77 cm en als ik de tafel nu opnieuw zou bouwen, zou ik het uiteraard anders doen..

Fast forward van December 2019 naar Mei 2020. Corona is in full swing waardoor mn werk veel tijd vraagt en het project maar mondjesmaat vordert.
Zo trots dat ik inmiddels een DR4018 had aangeschaft en wonder boven wonder wissels kon aansturen via mn Z21 app. Dat was wel iets anders dan mn Temsi trafo uit 1967.... Ook een paar mooie treintjes gescoord in die maanden, waaronder een fraaie SNCF diesel lok.

Het originele plan:

Tot zover deze update, komende dagen, upload ik wat meer plaatjes van de vorderingen.
Groet
Raymond