Ik volg al enige tijd als gast dit forum.
Nu heb ik maar besloten om mij ook aan te melden als gebruiker, daar ik al enige jaren bezig ben met deze geweldige hobby.
Ik ben Sebastiaan
36 jaar en kom uit Utrecht.
Op mijn 30e heb ik helaas de hobby moeten stoppen wegens een verhuizing, maar heb nu weer een grote ruimte ter beschikking zodat de dozen weer open gemaakt zijn.
Hallo allemaal
-
Onderwerp starter - Berichten: 1
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Re: Hallo allemaal
Welkom op het forum Sebastiaan! Heb je al een idee welke kant je op wilt met de hobby? Veel of weinig scenery, welke periode en locatie, etc.?
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Welkom Sebastiaan!
Heel herkenbaar. Ik heb recent ook de tweede keer achter de rug dat alles een lange tijd in dozen heeft gezeten in verband met een verhuizing. Afgelopen kerst weer begonnen met bouwen; echt zo heerlijk om weer lekker met m’n treintjes bezig te kunnen zijn.
Hopelijk geniet je er net zoveel van als ik!
Heel herkenbaar. Ik heb recent ook de tweede keer achter de rug dat alles een lange tijd in dozen heeft gezeten in verband met een verhuizing. Afgelopen kerst weer begonnen met bouwen; echt zo heerlijk om weer lekker met m’n treintjes bezig te kunnen zijn.
Hopelijk geniet je er net zoveel van als ik!
Mvg, Marcel
Welkom Sebastiaan op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Hallo Sebastiaan,
Welkom op het forum.
mvg Hans
Welkom op het forum.
mvg Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan