Sinds kort heb ik m'n witte z21 start verruild voor een zwarte Z21 en doet zicht het volgende probleem voor.
De centrale reset (led verandert van blauw naar paars) zich spontaan tijdens normaal bedrijf zonder dat ik de stopknop aanraak.
De startknop van de Z21 verschilt echter met de startknop van de z21 start. Bij de z21 start voelde je daadwerkelijk dat je de knop indrukte en bij de Z21 kun je de knop geeneens indrukken. Is het normaal dat je de knop van de Z21 niet kunt indrukken of is er een probleem met de stopknop? Ik denk dat het namelijk niet okay is en hoor graag van andere z21 gebruikers of de knop wel ingedrukt kan worden of dat hij alleen maar aangeraakt hoeft te worden? Alvast bedankt.
Probleem zwarte Z21.
Re: Probleem zwarte Z21.
Mijn Z21 heeft een normale "klikkende" knop
Gr, Peter
Baan Europees, Roco Z21,
Baan Europees, Roco Z21,
-
Mijn zwarte Z21 heeft ook een ‘klikkende’ knop.
Raymond: die van jou lijkt helaas op een gevalletje “terug naar de winkel voor garantie”.
Raymond: die van jou lijkt helaas op een gevalletje “terug naar de winkel voor garantie”.
Met vriendelijke groet,
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Sander
NS diesel (begin jaren 80) en wat historisch stoom (CIWL Orient Express / Pullman Express, Rheingold Express)
Digitaal, Z21 met Z21 App / Multimaus en iTrain
Bedankt voor de reacties. Dit wordt dan helaas een ritje naar MTE zaterdag.
Groet, Raymond