NS & NMBS lichtseinen.
-
Onderwerp starter - Berichten: 1423
NS & NMBS lichtseinen.
Gezien het overlijden van Dhr Henckens, vraag ik mij af of er nog andere producenten van NS & NMBS lichtseinen zijn. Het staat mij bij dat er voor de NS seinen wel nog een ander is, maar geldt dit ook voor NMBS seinen?
Gr Ron
Gr Ron
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
Re: NS & NMBS lichtseinen.
Voor NS seinen heb je nog de NZH, voor de Belgische heb ik mij nog nooit in verdiept.
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
-
Onderwerp starter - Berichten: 1423
NZH heeft alleen hoofdsein, wat ik toen eens op het www gevonden heb (maar waar is de goeie vraag) was eentje die in china produceerde.
EDIT: Ik heb het teruggevonden: mrpmicrorailways.nl.
Heeft iemand ervaringen met deze producent?
EDIT: Ik heb het teruggevonden: mrpmicrorailways.nl.
Heeft iemand ervaringen met deze producent?
Groetjes Ron
Ik had er enkelen op mijn oude baan staan http://spoor-n.blogspot.com/search/labe ... 0spoorbaan
Echter ze hebben 1 nadeel bij de led's is de min aan elkaar geknoopt daarom dus niet te gebruiken met de WD10 van Kuehn
Verder vind ik ze er best goed uit zien
Mvg
Henk
Echter ze hebben 1 nadeel bij de led's is de min aan elkaar geknoopt daarom dus niet te gebruiken met de WD10 van Kuehn
Verder vind ik ze er best goed uit zien
Mvg
Henk
De bouw van mijn N-Spoorbaan
Raptor
Raptor
Achter mrpmicrorailways.nl zit volgens mij een Nederlander die in Singapore woont/werkt/????. Bij het buurforum was hij regelmatig aanwezig in discussies onder de naam MRP. Je zou kunnen proberen via de buren contact te leggen.
Groetjes
Johan
Groetjes
Johan
Selectrix - Müt en FCC centrale - TrainController 9 Gold - eigen SX-hardware
Phildie heeft ook hele mooie NS lichtseinen.
Maar je moet wel behoorlijk kunnen priegelen, 't zijn bouwpakketjes.
Persoonlijk vindt ik die van MRP veel te grof uitgevoerd en is de mast wat aan de dikke kant.
Gr. Dave
Maar je moet wel behoorlijk kunnen priegelen, 't zijn bouwpakketjes.
Persoonlijk vindt ik die van MRP veel te grof uitgevoerd en is de mast wat aan de dikke kant.
Gr. Dave
-
Genoemde site's bekeken, maar armseinen zoals Henckens die wel maakte kom ik nergens tegen of ik kijk er over heen.
Iemand enig idee hoe ik op korte termijn nog aan 2 armseinen kan komen. Iemand die ze toevallig nog heeft liggen toevallig en er toch geen plannen (meer) mee heeft?
Groet,
Marcel
Iemand enig idee hoe ik op korte termijn nog aan 2 armseinen kan komen. Iemand die ze toevallig nog heeft liggen toevallig en er toch geen plannen (meer) mee heeft?

Groet,
Marcel
Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III
Ik heb geen idee wie NS armseinen maakt, topic hier ging over lichtseinen.
Gr. Dave

Gr. Dave
Op de site van Henckens, staat dat mocht er iemand intresse hebben zijn werk voort te zetten, deze contact kan opnemen met de familie.
Laten we hopen dat er iemand is, die hier wel wat in ziet zitten.
mvg
Freddy
Laten we hopen dat er iemand is, die hier wel wat in ziet zitten.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2