Hans,
Bedankt voor jouw kant van het verhaal, al moet ik mij wel aansluiten bij michiel en Steven.
Voor wat betreft het bewuste onderwerp, uit de hand lopen van deze vind ik persoonlijk wel wat overtrokken.
Ik heb na aanleiding van een opmerking van Wim, de vraag gestelt, welke punten voor hem dan de reden was dat hij
geen liefhebber van itrain is. gewoon omdat elk systeem nu eenmaal zijn voor- en nadelen heeft en ik die graag ken.
hij heeft daar naar mijn mening heel netjes op geantwoord. of er daarna nog wat is voor gevallen? geen idee,
daar er inmiddels al veel geveegd was, incl mijn vraag. Je geeft aan, dat je berichten met vervelende opmerkingen hebt gewist.
Dus mijn vraag was ook vervelend? Tja ... dat is dan jouw mening die ik niet deel!!!
Ik wil hier toch nog mijn mening geven omtrent de kwestie Wim Ros.
Persoonlijk ken ik hem niet, in die zin, dat ik hem alleen nog maar op fora heb getroffen.
Ik heb Wim in die tijd moeten leren kennen.
Hij is zeker zeer scherp, en voor een nieuweling daardoor vaak te hard.
maar hij is ook ronduit eerlijk, durft te zeggen hoe hij er over denkt, al mag die dat wel eens met iets meer
bedachtzaamheid omschrijven.
Maar bovenal is Wim een man met een modelspoorhart .
En de laatste tijd viel mij op dat wim veel minder kort door de bocht antwoorde.
Hij doet byzonder veel voor onze hobby, heeft voor velen de hobby een stuk betaalbaarder gemaakt, en
gezorgt dat heel veel mensen meer info kregen in de mogelijkheden die digitaal met zich mee brengt.
daarnaast is gebleken dat hij naast zijn kort door de bocht antwoorden, ook altijs wel bereid is om mensen te helpen.
Belangeloos meewerken aan een baan voor een zwaar gehandicapte, die helaas het eindresultaat niet meer heeft mogen meemaken. Thuis komen helpen bij menig modelspoorder die ff door de draadjes zijn baan niet meer zag.
vraag hem duidelijk waar jouw probleem ligt en hij zal je proberen te helpen. dat is wat ik ook van hem heb gezien.
Niemand is perfect, op alle 1001 leden hier is vast ergens wel wat op aan te merken,
ook ik doe het lang niet altijd goed.
ik vind een ban dan ook wel een te grote maatregel. Hiermee worden voor velen de toegangkelijkheid tot info
over zijn specialiteit wel erg beknot.
Erg jammer, eigenlijk diep triest.
ik hoop echt dat hier een oplossing in gaat komen.
Dit voelt voor mij echt als een Bom onder mijn favorite Forum.
Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat hierdoor de kern van dit forum gaat afhaken.
Zoals vermeld hier boven, in een ander topic van theo, er zijn veel meer dingen gezegt door leden
die nog veel minder respect betuigen. en daar word niets aan gedaan.
Ik kan dit dus echt niet vatten.
voor mensen die toch nog graag gebruik maken van Wim zijn kennis:
http://digitalemodelbaanforum.messageboard.nl/
Mvg
Freddy