Grote foto
Nu ben ik dit gaan uitmeten met wissels en mijn treinen. Uiteindelijk ben ik op een afmeting gekomen van 200x80cm. Mijn vader zei dat ik het opklapbaar moest maken, maar dan kan ik er niet veel hoogte in bouwen. Toen zijn we op het idee gekomen om als onderbouw een kast te maken waarin onder andere het Dinamo systeem zit. Ook komt er een werkblad in die ik uit kan klappen om te gebruiken tijdens het bouwen. Aan een kant komt een kast van 1 meter waarin ik mijn treinen kwijt kan en scenery. Naast de kast komt een kleine open ruimte waar ik wat grotere dingen zoals gereedschap kwijt kan. Daarnaast dan de uitschuifbare werkblad met daaronder het systeem. De bovenbouw zou los van de kast gebouwd worden zodat ik er eventueel nog mee naar beurzen oid kan gaan.
Mijn idee voor deze baan is een toeristisch dorpje met veel oude huizen en gebouwen. Ik gebruik daarom dan ook veel vakwerkhuisjes om het dorp aan te kleden. De spoorlijn verbind al sinds 1950 Sankt Wendel met de buitenwereld. Vroeger was het dorpje een eindstation voor stoomtreinen uit beide richtingen. De spoorlijn werd zoveel gebruikt, dat is besloten om de spoorlijn te moderniseren in 2000. Echter zijn wel alle oude elementen rondom het station behouden. De gebouwen zijn weer helemaal opgeknapt in originele staat. Tegenwoordig rijden er treinen elke 15 minuten in beide richtingen. Voor de een een eindpunt, voor de ander een halte.
Ik heb hier alvast een foto van de werkzaamheden die de afgelopen dagen hebben plaats gevonden. Samen met mijn vader zijn de de kast aan het maken. De kast is geplaatst op wieltjes, zodat ik hem makkelijk kan wegrijden als ik ergens bij moet.
![Afbeelding](http://v-project.nl/images/190712/Afbeelding%20001.jpg)
Als ik er niet mee bezig ben, word de baan in de hoek achter mijn bed geschoven, zodat er minder overlast is in mijn kamer. Zodra de kast af is, ga ik beginnen met de daadwerkelijke baan.
Groetjes,
Matthew