mijn baan in aanbouw
-
Onderwerp starter - Berichten: 48
mijn baan in aanbouw
hier bij mijn foto's van mijn baan in aan bouw
deze baan bestaat niet meer scrole naar beneden voor de nieuwetrein tafel
reageren mag altijd zeker met goede ideeen
mvg mark
deze baan bestaat niet meer scrole naar beneden voor de nieuwetrein tafel
reageren mag altijd zeker met goede ideeen
mvg mark
Laatst gewijzigd door mark v sas op 06 mei 2009 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
op 8-10-2010 is onze zoon geboren STEPHANO
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Re: mijn baan in aanbouw
Wat een baan
(Goed bedoeld he!)
Wat zijn de afmetingen enzo en waar rij je mee? (aansturing)
(Goed bedoeld he!)
Wat zijn de afmetingen enzo en waar rij je mee? (aansturing)
Ziet er goed uit is inderdaad een mooie ruimte
Maar ik vraag mij wel af hoe je achter in de hoek er bij kunt komen
Mvg
Henk
Maar ik vraag mij wel af hoe je achter in de hoek er bij kunt komen
Mvg
Henk
De bouw van mijn N-Spoorbaan
Raptor
Raptor
-
best mensen.
bedankt voor jullie mening over mijn baan.
alleen er is vandaag het 1 en het andere mis gegaan.
om een lang verhaal kort te maken de treintafel plus rails is niet meer
ben al wel begonnen om een nieuwe tafel te maken.
deze word wel groter (beter).
mvg mark
bedankt voor jullie mening over mijn baan.
alleen er is vandaag het 1 en het andere mis gegaan.
ben al wel begonnen om een nieuwe tafel te maken.
deze word wel groter (beter).
mvg mark
Laatst gewijzigd door mark v sas op 05 mei 2009 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja Mark,
Wijsheid komt met de tijd. Ik heb dezelfde situaties, 3 of 4 maal, achter de rug. Maak niet uit, hoop gellerd en met nieuwe kennis aan de gang. Ik zag ook dat je automatisch wil gaan rijden dus is het beter om opnieuw te beginnen.
Grtz en Suc6 Rob
Wijsheid komt met de tijd. Ik heb dezelfde situaties, 3 of 4 maal, achter de rug. Maak niet uit, hoop gellerd en met nieuwe kennis aan de gang. Ik zag ook dat je automatisch wil gaan rijden dus is het beter om opnieuw te beginnen.
Grtz en Suc6 Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
-
he robR Fongers schreef: Ik zag ook dat je automatisch wil gaan rijden dus is het beter om opnieuw te beginnen.
ik reed al digitaal via roco multimaus
mvg mark
Laatst gewijzigd door mark v sas op 05 mei 2009 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mark,
Nee ik had geen schade. Ja bij afbreken breekt altijd wel wat af maar dat was te overzien.
Wat betreft het automatisch bedoelde ik Compie met bvb Koploper en bezetmeleders
Suc6 Rob
Nee ik had geen schade. Ja bij afbreken breekt altijd wel wat af maar dat was te overzien.
Wat betreft het automatisch bedoelde ik Compie met bvb Koploper en bezetmeleders
Suc6 Rob
Grtzz Rob
What happened?mark v sas schreef:alleen er is vandaag het 1 en het andere mis gegaan.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
na een paar dagen meten, zagen, passen, en verven.
hier bij het eind resultaat van de tafel
alleen een baanplan is er nog niet
iemand een idee
afm. 3.80 bij 2.60 en de uitbouw aan de rechter kant is 1.50 bij 1.80
hier bij het eind resultaat van de tafel
alleen een baanplan is er nog niet
iemand een idee
afm. 3.80 bij 2.60 en de uitbouw aan de rechter kant is 1.50 bij 1.80
Knap timmerwerk! Maar de initiële vraag blijft wel overeind: hoe kom je achteraan, en in de hoeken????
Ja, want met alleen dat ene mangat ga je het niet redden.
Ik heb ook zoiets met achterkant en zijkanten tegen de muur en heb er 2 mangaten in zitten en zal de scenery deels demontabel maken zodat je er toch bij kunt. Anders heb je een probleem.
(de vraag blijft nog wel: welke ramp heeft nou de vorige baan getroffen? Doorgebroken huisdier? )
Ik heb ook zoiets met achterkant en zijkanten tegen de muur en heb er 2 mangaten in zitten en zal de scenery deels demontabel maken zodat je er toch bij kunt. Anders heb je een probleem.
(de vraag blijft nog wel: welke ramp heeft nou de vorige baan getroffen? Doorgebroken huisdier? )
Laatst gewijzigd door shoven op 06 mei 2009 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
Mark,
Over een baanplan: er zijn baanplannen in overvloed te vinden op o.a. dit forum, maar vooral op beneluxspoor. Er staat daar teveel om op te noemen. Ik heb er zelf ook inspiratie opgedaan, snuffel daar vooral eens rond voor goede ideeën.
Over een baanplan: er zijn baanplannen in overvloed te vinden op o.a. dit forum, maar vooral op beneluxspoor. Er staat daar teveel om op te noemen. Ik heb er zelf ook inspiratie opgedaan, snuffel daar vooral eens rond voor goede ideeën.
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
Of kijk hier
ter info ben mijn website aan het overzetten naar een nieuw adres dus in verloop van de tijd is er meer te zien
Maar is je tafel niet een beetjes slap. Ik zie nu al de platen doorhangen. Beter is het om bv MDF van 18 of 20 mm te nemen.
Tevens zou ik hier mn schaduwstations maken langs de randen van de muren. Maar dat kan je dus ook zien op mijn baanplaan Je afmetingen zijn vrijwel gelijk aan de mijne 395 x 200 cm en hoogte verschil van ca 40 cm tussen de schaduwstations en hoogste punt van de baan.
Grtz Rob
ter info ben mijn website aan het overzetten naar een nieuw adres dus in verloop van de tijd is er meer te zien
Maar is je tafel niet een beetjes slap. Ik zie nu al de platen doorhangen. Beter is het om bv MDF van 18 of 20 mm te nemen.
Tevens zou ik hier mn schaduwstations maken langs de randen van de muren. Maar dat kan je dus ook zien op mijn baanplaan Je afmetingen zijn vrijwel gelijk aan de mijne 395 x 200 cm en hoogte verschil van ca 40 cm tussen de schaduwstations en hoogste punt van de baan.
Grtz Rob
Grtzz Rob
-
he rob de tafel is MDF 18mm en de platen die jij door zie hangen is waarschijlijk de weerspiegeling van de verf want ik was net klaar met verven (2min) toen is de foto gemaakt en ik kan je verzeker er hangen geen platen door. (ik schrok al)Maar is je tafel niet een beetjes slap. Ik zie nu al de platen doorhangen. Beter is het om bv MDF van 18 of 20 mm te nemen.
mvg mark
-
dat klopt maar de andere 2gaten zitten al dicht en zijn moeilijk te zien.shoven schreef:Ja, want met alleen dat ene mangat ga je het niet redden.
hier op komen idustrie en een dorp dus makkelijk weg te halen in 1x.
maar bedankt voor het aangeven dit zat namelijk niet in de ouwe tafel
mvg mark
-
even een update...
op dit moment word er al hard gewerk aan het spoor
wellens waar zonder baanplan
nu alleen nog wachten op de jongens dat ze klaar zijn met de rail en dan kunnen de 1e twee treinen rijden
op dit moment word er al hard gewerk aan het spoor
wellens waar zonder baanplan
nu alleen nog wachten op de jongens dat ze klaar zijn met de rail en dan kunnen de 1e twee treinen rijden
ondertussen krijg ik op deze link dus helemaal niets meer te zien,R Fongers schreef:Of kijk hier
scherm toont alleen nog maar, NOT FOUND,
hopelijk binnenkort weer zichtbaar?
mvg
Freddy(spoor65)
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
-
Ohwwww foutje in de opbouw wat een hoofdletter allemaal kan bewerken maar deze doet het dus wel http://fantasia.nordkappe.nl/baanplan.html
Grtz Rob
Grtz Rob
Grtzz Rob
-
JAJA
het is heeeeeeeeeel lang geleden dat er iets gebeurt is op mijn baan maar.......
na de aankoop van een industrie module van een mede forum genoot
was het noodzakelijk WEER de tafel af te breken en op nieuw beginnen
wat een leuke hobby
ik ben een paar weken geleden met vol goede moet begonnen met het slopen en opnieuw opbouwen van de tafel met de industrie module toen dit gebeurt was wilde ik een baan plan gaan maken.
aansluitend op de module zonder deze te veel te slopen
MAAR.... ja na 9maanden kwam daar mijn 1e zoon kijken, dusss even geen treinjes maar luiers en kruiken.
nu toch weer de draad op gepakt en verder gegaan en foto's gemaakt alleen die staan op de andere pc en die heeft even de geest gegeven dus foto's volgen
binnenkort meer en ook foto's
het is heeeeeeeeeel lang geleden dat er iets gebeurt is op mijn baan maar.......
na de aankoop van een industrie module van een mede forum genoot
was het noodzakelijk WEER de tafel af te breken en op nieuw beginnen
wat een leuke hobby
ik ben een paar weken geleden met vol goede moet begonnen met het slopen en opnieuw opbouwen van de tafel met de industrie module toen dit gebeurt was wilde ik een baan plan gaan maken.
aansluitend op de module zonder deze te veel te slopen
MAAR.... ja na 9maanden kwam daar mijn 1e zoon kijken, dusss even geen treinjes maar luiers en kruiken.
nu toch weer de draad op gepakt en verder gegaan en foto's gemaakt alleen die staan op de andere pc en die heeft even de geest gegeven dus foto's volgen
binnenkort meer en ook foto's
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Hij zal ongetwijfeld veel tijd in beslag gaan nemen, maar dat is ook leuk.
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
Gefeliciteerd Mark en fam
Grtzz Rob
Van harte gefeliciteerd Mark (en je vrouw ook natuurlijk).mark v sas schreef:...mijn 1e zoon...
Mag ik uit je woordkeus afleiden dat je nog meer zoons in de planning hebt staan?
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan