Ik vind dit een leuk baanplan met veel rangeermogelijkheden. Persoonlijk zou ik toch een paar details aanpassen:
1) de hoofdbaan lijkt het spoor in de binnenbocht te liggen. De wissel zou ik er in rechte stand berijden, en het vermijdt meteen een vreemde boog-tegenboog situatie.
2) De opstelsporen met wissel achteraan lijken handig, maar werd in't echt niet dikwijls gedaan (tenzij in Beierse kopstations). Ik zou ze klassiek op stootblok laten eindigen, waardoor de rangeerpuzzel ook meteen uitdagender wordt. Ik zou ook meteen deze sporen laten meebuigen met de stationssporen, waardoor je station slanker lijkt en je meer ruimte krijgt voor achterliggende scenery.
3) om die engelsman wat te ontlasten, kan je met 2 wissels een omliggend spoor overwegen. Geeft meteen een paar simultane rijbewegen meer, en wordt de engelsman een halve engelsman.
4) Ik zou de boog in het hoofdspoor niet te ver zichtbaar laten doorlopen. Zo'n volledige halve bocht zichtbaar aan beide uiteinden van de baan vind ik persoonlijk een afknapper op de indruk van "echtheid".
5) Het perron mag net iets langer, want het wordt echt sprokkelen op het vlak van opstellengte voor een stoptrein aan het perron. 1 loc een een paar wagons en je bent er al.
5bis) Je zou kunnen overwegen om een post- of goederenspoor te laten toekomen in de "inham" van het bijgevoegde perron.
Maar desalniettemin en mooi plan met potentie! Succes!