Inmiddels wel begonnen met een nieuw gebouw, een Greyhound bus terminal. Op de open dag bij de N-spoorstore een begin gemaakt maar niet helemaal tevreden met het resultaat. En omdat het volk ook wat wilde zien in Zutphen (17 december j.l.) maar opnieuw begonnen.
Mijn voorbeeld is het
oude Greyhound station in Buffalo, in de staat New York (helemaal noord-oosten van de VS). Dat staat er
nog steeds maar is nu in gebruik als
theater. Veel oude stations zijn inmiddels verdwenen. In de loop der jaren heeft de architect W.S. Arrasmith heel wat stations ontworpen in de zogenaamde 'streamline era' stijl. Deze stijl wilde ik terug laten komen in mijn busstation en die in Buffalo is voor mij mooi van formaat en redelijk typisch voor deze bouwstijl. Tot zover de theorie, wie meer wil weten:
Google is your friend (behalve qua privacy).
De bus in kwestie, de Scenicruizer, die moet dus MCC worden maar meer daarover in een ander (toekomstig) draadje. Helaas te ruw schoon gemaakt waardoor er spijltjes verdwenen zijn.

Dat wordt waarschijnlijk toch een nieuwe bestellen.
Het resultaat uit Lochem. Basis is er maar niet tevreden dus opnieuw.
Ramen en deuren getekend in Sketchup en uit kostenoverweging geprint in WSF.
Na een eerste verf-rondje eens even checken, altijd leuk.
De totem(paal) is geprint in FUD. Dit is versie 1.0, de versie 1.1 zal uiterlijk hetzelfde zijn maar aan de achterkant een beter sluitend dekseltje krijgen. Ik wil misbruik gaan maken van de half-doorzichtigheid van FUD, de verf op de letters schuur ik er voorzichtig af, (SMD-)ledjes er achter en tadaa! Verlichte letters. Althans, dat is het idee, de praktijk zal het uitwijzen.