Digirails Boosters 5120

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie

Onderwerp starter
bouwvis

Digirails Boosters 5120

Bericht door bouwvis »

Ik ben in het bezit van een redelijk grote baan en daar door heb ik meerdere van deze boosters in gebruik.
De 5120 Boosters van Digirails zijn de dubbele uitvoering van de 5110 en verbind men de aansluiting van de Intellybox (DCC booster) aan elkaar door.
Nu doet zich het volgende probleem voor: als ik meer als 3 van deze boosters aan elkaar koppel, krijg ik na het aan koppelen van de vierde booster een kortsluit melding.
Het lijkt wel dat het vermogen van de aansluiting (Op de Intellybox ) te klein is, of dat er vermogen van de aansluiting na het door koppelen verminderd.
Nu heb ik dit opgelost door alleen de kortsluitmelding aansluiting door te verbinden en het digitale signaal van de rails af te halen.
Door deze truuk kan ik hiermee acht boosters aansluiten, en werken ze prima.
Maar zo hoort het niet, nu wil ik proberen om de boosters parallel aan te sluiten.
Heeft iemand hiermee ervaring, en is er een argument dat het parallel aansluiten eventueel geen optie is.
Hoor het graag
Groeten Bertus

N-Spoor - Winrail 8.0 - Uhlenbrock Intellybox I/II - Loconet - Digirails Boosters 5120- Uhl. Bezetmelders 63320
Besturingssyst.:Win-Digipet Premium 2012.2 (Win 8.1 (64 bit)) - Faller-Carsystem - Bierwagonnen verz.
Homepage: http://www.n-spoor-project.nl

Maurits71

Re: Digirails Boosters 5120

Bericht door Maurits71 »

bertus,

ik ben bang dat je geen antwoord ga krijgen. ken weinig mensen die deze boosters gebruiken. je zou wim ros even kunnen e-mailen die komt normaliter wel met een zinnig antwoord op de propen.

Of digirails helpdesk ?

gr.

M.

Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Plaats reactie