hee ik za me ook even voorstelen ik ben bart oolders had altijd een h0 baan maar heb zins een week een N baan en wert door verwesen naar dit forum dus hallo hier ben ik
hoop hier verder te kommen met me N baan
als je persies wil weten wie ik ben kijk dan even op me website http://www.paardbart.nl
ja als je op een paarden website komt dan klopt dat
Welkom op het N-Spoorforum
Je houdt er dure hobby's op na zo
Kan je ons wat meer vertellen over je interesses qua treinen?
Tijdperk, land e.d.?
Wat verwacht je van je baan en de ruimte die je hiervoor wilt / kan gebruiken?
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier. DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
na ja ik had een H0 baan maar daar ben ik mee gestopt en bezit nu zins een week een deel van de materialen om ene N baan te gaan bouwen het word een tijdperk III baan en het land word Oost-Duitsland op het moment ziet me baan er nog niet zo baanerig uit de rest van de rails komt hooplijk morgen anders overmorgen met de post en kan ik verder bouwen
Welkom.
Misschien even wat aandacht besteden aan de begrijpelijkheid van wat je typt? Dan kunnen we je beter helpen. Punten, komma's en hoofdletters helpen ook al veel.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Bart,
Welkom op deze site, je taalgebruik geeft niets hoor, ik heb zelf een zwaar autistische zoon, als je het niet erg vind zal ik jouw taalgebruik uitleggen aan de overige forumleden, Okay ???
groetjes,
Bert
gaat heelmaal goed kommen maar punten en kommas gaan er niet in kommen
ze ziten op me toetsen bord maar weet eiglijk niet waar ze voor zijn
maar even zonder gekkegig hijd ik heb door een diselxsie niet de moglijk hijd goed te tiepen dus sory daar voor als het hinderlijk is e anders gewoon even pp stueren met wat bedoel je
Welkom op het forum. Ik heb vaak genoeg met mensen met dyslexie gewerkt om je zinnen te kunnen lezen. Knap dat je het gewoon probeert. En uiteraard veel succes met je hobby.
Ik kan er wel om lachen! Mijn broertje heeft ook dyslexie en jouw schrijfstijl Is dus heel herkenbaar. Bart welkom, ik hoop dat je hier lekker kunt lezen en kijken naar al dat moois en dat je je eigen baantje ook lekker kunt laten zien!
paardbart schreef:gaat heelmaal goed kommen maar punten en kommas gaan er niet in kommen
ze ziten op me toetsen bord maar weet eiglijk niet waar ze voor zijn
maar even zonder gekkegig hijd ik heb door een diselxsie niet de moglijk hijd goed te tiepen dus sory daar voor als het hinderlijk is e anders gewoon even pp stueren met wat bedoel je
Komt goed Bart, er zijn er meer hier. Ik heb zelf 2 zoons met dyslexie dus ben wel wat capriolen gewend met taal. Als we het niet snappen piepen we wel.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan