Rocrail rocks :-)
Rocrail rocks :-)
Allen,
Sinds maandag met de derde poging bezig om mijn Z21 aan te sluiten op de PC met bezetmelders en automatische routes.
En het is gelukt
Uiteindelijk met RocRail werkte bijna alles in een keer.
https://www.youtube.com/watch?v=_BNNlyq8NIA
Sinds maandag met de derde poging bezig om mijn Z21 aan te sluiten op de PC met bezetmelders en automatische routes.
En het is gelukt
Uiteindelijk met RocRail werkte bijna alles in een keer.
https://www.youtube.com/watch?v=_BNNlyq8NIA
Re: Rocrail rocks :-)
Mag ik vragen hoe jij dat voor elkaar hebt gekregen? Ik ben ook bezig met een test baantje.
Ik heb al wel voor elkaar dat de bezetmelders werken maar zo gauw ik automatisch wil rijden dan krijg ik steeds ghost meldingen en gooit hij hem eruit.
Weet jij wat ik fout doe?
Ik heb een Multimaus met een s88xpressnetli
Ik heb al wel voor elkaar dat de bezetmelders werken maar zo gauw ik automatisch wil rijden dan krijg ik steeds ghost meldingen en gooit hij hem eruit.
Weet jij wat ik fout doe?
Ik heb een Multimaus met een s88xpressnetli
Met vriendelijke groeten,
Bram
Bram
Als je je bestand neer wil zetten dan wil ik wel even kijken (het XML bestand)
Nou, gefeliciteerd met dit kleine mijlpaaltje! Ik kan me nog goed herinneren dat ik Koplopert voor het eerst aan de gang kreeg met de ECoS. Dat was wel even een klein feestje.
Grtz
J.
Grtz
J.
Ik mis een beetje de "vind ik leuk" van Facebook, voor mij was het ook Wauw hij doet hetJeroen schreef:Nou, gefeliciteerd met dit kleine mijlpaaltje! Ik kan me nog goed herinneren dat ik Koplopert voor het eerst aan de gang kreeg met de ECoS. Dat was wel even een klein feestje.
Alsjeblieft niet zeg! Nee, als die wordt ingevoerd post ik een maand niks meer.de "vind ik leuk" van Facebook
O dat zou ik heel erg fijn vinden! wat is je email adres dan? kan ik hem daar naar sturen want via het forum gaat het niet
Alvast heel erg bedankt!
Alvast heel erg bedankt!
Bram
Bram
Hahaha, dit is nu zo'n punt waar quoten wél zin heeft...
Ik lees nu achter elkaar:
Terwijl Bram natuurlijk op Alcopost reageert
Ik lees nu achter elkaar:
enJeroen schreef: Alsjeblieft niet zeg! Nee, als die wordt ingevoerd post ik een maand niks meer.
...bramkever schreef:O dat zou ik heel erg fijn vinden! wat is je email adres dan? kan ik hem daar naar sturen want via het forum gaat het niet
Alvast heel erg bedankt!
Terwijl Bram natuurlijk op Alcopost reageert
Bram als ik de loc sleep naar blok "01" en dan kies voor Auto mode en start virtueel draait hij netjes zijn rondjes.
Ik zie wel dat je de rijwegen van 5 naar 3 mist, aan de wissels was ik nog niet toegekomen, ik had een pendebaantje en een Rondje in mijn testomgeving, wissels stond op de rit voor de volgende vakantie.
Ik heb het baanplan even toegevoegd, zodat misschien iemand anders er iets zinnigers over kan zeggen, en misschien is het ook een idee om je baanplan hier neer te zetten http://forum.rocrail.net/viewforum.php?f=52
Ik zie wel dat je de rijwegen van 5 naar 3 mist, aan de wissels was ik nog niet toegekomen, ik had een pendebaantje en een Rondje in mijn testomgeving, wissels stond op de rit voor de volgende vakantie.
Ik heb het baanplan even toegevoegd, zodat misschien iemand anders er iets zinnigers over kan zeggen, en misschien is het ook een idee om je baanplan hier neer te zetten http://forum.rocrail.net/viewforum.php?f=52
- Bijlagen
-
- Testbaan Brammie.zip
- (3.24 KiB) 281 keer gedownload
Bedankt iedergeval dat je even gekeken hebt, heb je nog iets aangepast?
Als ik het virtueel doe doet hij het ook maar in het echt krijg ik steeds ghost meldingen..
Nog een vraagje moet ik in de lok decoder de remvertraging enzo uitzetten?
Als ik het virtueel doe doet hij het ook maar in het echt krijg ik steeds ghost meldingen..
Nog een vraagje moet ik in de lok decoder de remvertraging enzo uitzetten?
Bram
Bram
Bram,
En wat is dan nu precies je probleem, wat is volgens jouw een ghost melding?
Groetjes
En wat is dan nu precies je probleem, wat is volgens jouw een ghost melding?
Groetjes