Photobucket werkt niet juist
-
Onderwerp starter - Berichten: 709
- Contacteer:
Photobucket werkt niet juist
Zijn er hier meer mensen die tegenwoordig problemen hebben met photobucket? Via de apps loopt hij steeds vast via internetbrowsers kan ik ook geen foto's meer verwijderen. Mijn telefoon app blijft maar proberen een foto te uploaden maar stopt bij 75% balkje. Echter log ik dan online in staat de foto inmiddels 14 keer op MN bucket. Maarjah kan hem dus niet fatsoenlijk meer gebruiken. Ik weet het niet meer alles geprobeerd niets werkt.
Groet marc,
Mijn Test Baan
Baanplan Spoorbaan Janbaas
Spoorbaan Janbaas
Roco Z21, Itrain, Arloco Bezetmelders, Rosoft Lnet s88sd16N, Rosoft MDD, Kato Unitrack rails.
Tijdperk alles wat mooi is!
https://facebook.com/ModelspoorbaanJanbaas/
Mijn Test Baan
Spoorbaan Janbaas
Roco Z21, Itrain, Arloco Bezetmelders, Rosoft Lnet s88sd16N, Rosoft MDD, Kato Unitrack rails.
Re: Photobucket werkt niet juist
Hier het zelfde probleem...
Mvg,
Ad

Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
-
- Contacteer:
Tijd voor een soort gelijk iets van een andere aanbieder. Ik wordt hier helemaal gek van.
Groet marc,
Mijn Test Baan
Spoorbaan Janbaas
Mijn Test Baan
Spoorbaan Janbaas
Gewoon via postimage.nl, gaat prima, je kan het zonder of met account.
Geen vervelende of heel weinig reclame. Gebruik het nu al 5 jaar zonder account en alle foto's zijn nog steeds zichtbaar.
Geen vervelende of heel weinig reclame. Gebruik het nu al 5 jaar zonder account en alle foto's zijn nog steeds zichtbaar.
Of maak (gratis) een gmail account aan en gebruik Google Drive of Picasa. Ook geen reclame en vele gigabytes aan opslag.
-
Ik loop tegen het zelfde probleem aan maar na 1 upload poging was ik zo slim eerst in de betreffende map te gaan kijken en dan blijken de foto's daar gewoon te staan. Dus zolang dat het enige is kan ik prima met die bug leven en gewoon alles uploaden en daarna posten wat ik wil.
Er zal vast binnenkort wel weer een oplossing voor komen. Photobucket heeft in de 10 jaar dat ik photobucket nu gebruik al vaker problemen gehad die na een aantal weken of maanden weer opgelost werden, dat kost nu eenmaal tijd.
Groetjes Michiel
Er zal vast binnenkort wel weer een oplossing voor komen. Photobucket heeft in de 10 jaar dat ik photobucket nu gebruik al vaker problemen gehad die na een aantal weken of maanden weer opgelost werden, dat kost nu eenmaal tijd.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Foto emmer komt met het volgende:
Website Maintenance
If you are currently seeing the following messages when accessing your account, or the website, please be aware that we are currently undergoing maintenance:
We will do our best to post a warning message on the Help Center main page regarding any maintenance on the website.
Your account, as well as the Photobucket.com website, may not be accessible during that time. Your content is safe during all site maintenance, and will be accessible once more, after the maintenance has been completed.
Gaat dus gewoon weer goed komen, en het blijft "netjes" voor een gratis dienst
postimage.nl is natuurlijk ook een goed alternatief, alleen laten veel bedrijfs- proxie's de plaatjes niet door zoals bij mij (vanwege dat er ook 18+ content via dit medium aangeboden wordt)
Mvg,
Ad
Website Maintenance
If you are currently seeing the following messages when accessing your account, or the website, please be aware that we are currently undergoing maintenance:
We will do our best to post a warning message on the Help Center main page regarding any maintenance on the website.
Your account, as well as the Photobucket.com website, may not be accessible during that time. Your content is safe during all site maintenance, and will be accessible once more, after the maintenance has been completed.
Gaat dus gewoon weer goed komen, en het blijft "netjes" voor een gratis dienst

postimage.nl is natuurlijk ook een goed alternatief, alleen laten veel bedrijfs- proxie's de plaatjes niet door zoals bij mij (vanwege dat er ook 18+ content via dit medium aangeboden wordt)
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
Weinig tot geen problemen met Photobucket. Ik betaal wel 3 USD per maand vanwege het dataverkeer en ook zat de opslag vol. Ik kan daar wel mee leven....in het verleden werd ik door de Stummi's zowat gevild!
Echter, de klacht zoals hierboven beschreven herken ik wel.
Thanks for the research, Ad!
J.

Thanks for the research, Ad!
J.
Ik gebruik My Album. Had er even problemen mee toen ze een paar maanden geleden een nieuwe versie hadden gemaakt. Maar nu werkt het weer zoals het zou moeten.
Groetjes Bart
Groetjes Bart
-
- Contacteer:
Hopen dat het binnenkort weer soepel gaat wanneer het onderhoud klaar is.
Groet marc,
Mijn Test Baan
Spoorbaan Janbaas
Mijn Test Baan
Spoorbaan Janbaas