Het naambord boven de voordeur!

De muren.

Alles samen.

Dak van karton om de goede maten te krijgen.

Plastic dak.

Dak klaar.

Zo is het geworden.

Dit is het voorbeeld!
Kees Gorter
Ik zal het nog eens goed bekijken.neudalhausenstadbahn schreef:Leuk gebouwtje maar wat kleuren betreft oogt het nogal nep naar mijn mening. Naar mijn idee had er meer ingezeten, vooral bij het dak valt nog veel winst te behalen maar zeker ook bij de aankleding er omheen.
Groetjes Michiel
Kees, bewondering is zojuist factor 3 gestegen!!!!!kees gorter schreef: Mijn probleem is dat ik kleurenblind ben, vooral de rode kleur zie ik niet goed.
Kees Gorter
Hoi Kees, kleurenblind zijn is natuurlijk een heel lastige beperking in onze hobby want het komt vaak toch aan op het hebben van een goed gevoel voor kleuren.kees gorter schreef:Ik zal het nog eens goed bekijken.neudalhausenstadbahn schreef:Leuk gebouwtje maar wat kleuren betreft oogt het nogal nep naar mijn mening. Naar mijn idee had er meer ingezeten, vooral bij het dak valt nog veel winst te behalen maar zeker ook bij de aankleding er omheen.
Groetjes Michiel
Mijn probleem is dat ik kleurenblind ben, vooral de rode kleur zie ik niet goed.
Meestal moeten mijn familieleden helpen met de juiste kleuren.
Ik kan kritiek wel gebruiken, daarmee kan ik mezelf verbeteren.
Na elk bouwsel vind ik dat er wat andere manieren van bouwen in de toekomst gaan komen.
Je leert van je gemaakte fouten!
Kees Gorter