Wanneer is het N-Spoor evenement in 2014?

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Gesloten

Onderwerp starter
Jerome

Wanneer is het N-Spoor evenement in 2014?

Bericht door Jerome »

Hallo H@ns/all,

Afgelopen zaterdag ben ik naar Lochem gekomen, een superleuk evenement!

Het is wat vroeg, dat week ik, maar:

Het lijkt me leuk om volgend jaar ook aanwezig te zijn met mijn modulebaantje (in aanbouw). Ik weet niet of het al gepland is, maar ik neem aan dat het evenement volgend jaar op 20-21 sep zal plaatsvinden? Of is het een week eerder/later?

Ik hoop het laatste omdat de 20e sep mij niet zal gaan lukken aanwezig te zijn.

Greetz, Jeroen

spoor65

Re: Wanneer is het N-Spoor evenement in 2014?

Bericht door spoor65 »

Hallo Jeroen,

Volgend jaar zal het idd 20-21 sept. zijn dat het 10e n-spoorevenement gehouden zal worden.
Has gisteren ff kort pb contact met Hans hierover.

Echter, ook dit jaar viel het aantal bezoekers tegen, minder nog dan vorig jaar.
Dus waarschijnlijk zal Hans terug moeten grijpen naar de oude locatie bij Bousema.
dit ivm de kosten die helaas op de huidige locatie niet in verhouding staan met het aantal bezoekers.

Bousema heeft natuurlijk 1 nadeel, de kleinere ruimte dus minder mogelijkheden.

Daarom, IEDEREEN gewoon komen volgend jaar, het 10e jaar moet het toch eigenlijk gewoon weer in de kerk, net als de afgelopen jaren.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
Jerome

Bericht door Jerome »

Hi Freddy,

Dat is jammer om te horen. Ik vond het toch best aardig qua drukte. Het probleem voor velen blijft de afstand. Voor mij is het ook ruim 1.5 uur rijden vanaf Zoetermeer (voor mij geen probleem overigens).

Ik dacht volgende jaar de 10e editie was, het is dus de 9e?

Ook jammer dat het de 20/21e is, het had een mooi doel kunnen zijn voor mij om dan klaar te zijn met mijn baantje.

Greetz, Jeroen

maarten
Moderator

Bericht door maarten »

Dit jaar was de 9e editie, volgend jaar (2014) is de 10 keer voor dit unieke en super-gezellige evenement.

De kerk is een unieke lokatie maar heeft ook een nadeel, zeker op zondag zijn er zo goed als geen toevallige passanten die even binnenwippen. Zoals ik het begreep van Hans wil hij daarom kijken of er niet een 2e evenement/koopzondag tegelijkertijd georganiseerd kan worden, meer volk op de markt is meer kans op (betalende) bezoekers en een betere kostendekking.

Als je nog nooit bent geweest: ga je schamen, dit mag je niet missen!

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

mmhajvth
Kleinserie/Commercieel

Bericht door mmhajvth »

Misschien kan er op het forum als dit ook gesproken worden over carpoolen door bezoekers van het N-Spoor evenement en tevens forumgenoten?
Bijvoorbeeld: Ik ben die en die, ik woon in die regio. Wie woont er ook in die regio? En laten we eens kijken of we (een deel van) de reis samen kunnen afleggen.
Jaren geleden deed ik dat al met vrienden (toen nog naar locatie café Bousema).
Carpoolen scheelt brandstof en kosten, maar maakt de reis ook een stuk gezelliger!

m.v.g.

Mark

Love to build realistic... ...let's be kind.

Marcel

Bericht door Marcel »

Het zou mooi zijn als dit N-spoor evenement samen met een creabeurs (voor de dames) op èèn locatie zou plaatsvinden,is zowel voor man als vrouw een dagje uit,misschien dan ook meer bezoekers.

Gesloten