Voorstellen Ruud
Voorstellen Ruud
Hallo allemaal,
Ik ben Ruud 56 jaar en al enige jaren een enthousiast N-spoor fan. Al enige jaren is mijn "oude" baan in dozen gegaan door een echtscheiding. Maar die is gelukkig ver achter de rug.
Nu wil ik het bouwen weer op gaan nemen. De ruimte die ik heb is 122 cm. x 244 cm. En er is in de loop der jaren aardig wat veranderd, in het digitaliseren van een baan. Het merk dat ik weer zal gaan rijden is Fleischmann, de bedoeling is om NS materieel te gaan rijden in de periode jaren 50 tot de jaren 90.
Ik zal de komende tijd nog vele vragen stellen en wellicht de voortgang van de baan hier bekend maken.
Ik ben Ruud 56 jaar en al enige jaren een enthousiast N-spoor fan. Al enige jaren is mijn "oude" baan in dozen gegaan door een echtscheiding. Maar die is gelukkig ver achter de rug.
Nu wil ik het bouwen weer op gaan nemen. De ruimte die ik heb is 122 cm. x 244 cm. En er is in de loop der jaren aardig wat veranderd, in het digitaliseren van een baan. Het merk dat ik weer zal gaan rijden is Fleischmann, de bedoeling is om NS materieel te gaan rijden in de periode jaren 50 tot de jaren 90.
Ik zal de komende tijd nog vele vragen stellen en wellicht de voortgang van de baan hier bekend maken.
-
Re: Voorstellen Ruud
Welkom Ruud op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Het is gewoon je plicht om de voortgang te laten zien
(Geintje)
Welkom Ruud,
en veel succes met het baanplan.

Welkom Ruud,
en veel succes met het baanplan.
-
- Moderator
- Contacteer:
Welkom Ruud,
Ben ook erg benieuwd naar je plannen en verzameling! Stel al je vragen gerust! Wie weet kunnen we helpen of anderzijds steken wij er weer van op!
Groet,
Hoontje
Ben ook erg benieuwd naar je plannen en verzameling! Stel al je vragen gerust! Wie weet kunnen we helpen of anderzijds steken wij er weer van op!
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Welkom op het Forum Ruud
Enjoy
Mvg,
Ad en Geordie
Enjoy

Mvg,
Ad en Geordie
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Welkom Ruud,
We kunnen elkaar de hand schudden, ik ben ook 56. En die oppervlakte 122 x 244, dat is toch precies de grootte van een MDF-plaat? Is dat toeval?
Succes met je baan.
Groet,
Jan
We kunnen elkaar de hand schudden, ik ben ook 56. En die oppervlakte 122 x 244, dat is toch precies de grootte van een MDF-plaat? Is dat toeval?
Succes met je baan.
Groet,
Jan
-
Ruud ook namens mij welkom hier op het forum!
Groeten Richard
Groeten Richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft