Je mag zeker doorgaan! Hoe meer ideeën hoe beter.
Ik heb zelf ook wel ideeën, maar als ik nu van verschillende mensen dingen hoor die overeenkomen dan stop ik daar als eerste mijn energie in.
Ook heb je link zitten bekijken en dat is eigenlijk een vrijstaande "doos" (niet lullig bedoelt) waar de supermarkt in zit. Vindt je dat het mooist of is het misschien wel een idee om een supermarkt te hebben waar nog enkele woningen bovenop zitten? Dat geeft natuurlijk best een andere aanblik omdat dat platte dak dan gebroken wordt door andere bouwlagen en meer ramen zitten in delen van de gevels. Ik hoor graag hoe je er verder over denkt!
Overigens is het wel eens leuk om met Bing maps te kijken omdat je dan ook in vogelvluchtperspectief kan kijken en dat komt best wel goed overeen met wat je op de modelbaan ervaart.
http://www.bing.com/maps/
@ Robert,
Bing maps is nog niet in Naarden geweest, maar ik heb een AH gevonden in een creme wit pandje aan de Marktstraat 23. Vlakbij de kerk. Bedoel je die?
Want die heeft een behoorlijk modelbaan "knuffel gehalte". ...Ja ach wie de beelden ziet met google streetview weet wat ik bedoel.

@ Rick,
De locatie hoeft zeker geen punt te zijn. Als het Nederlands is past het al snel in één van de thema's zoals we die in het assortiment hebben. En anders maken we nog een nieuw thema.

Overigens maken we bij Markenburg dingen voor het Markenburg assortiment. Daarbij kijken wat er in het algemeen leuk kan zijn voor op de modelbaan. (Dat is precies ook wat we nu in dit draadje doen). En daarnaast hebben we ook de mogelijkheid voor je om iets bijzonders aan te vragen. In dat geval gaan we dat bijzondere speciaal voor de aanvrager ontwikkelen.
Ik heb foto's bekeken van de melkfabriek en het theater. De fabriek is al gesloopt denk ik, maar het theater is er nog wel, al lijkt het in de tijd verbouwt te zijn. klopt dat? Ik heb foto's gevonden op een site genaamd "Heerlen vertelt".
Overigens als je tekeningen hebt van fabrieken heb ik beslist interesse! Waar we met het assortiment een beetje op letten is de omvang (niet gigantisch groot of wanneer het eventueel deelbaar is in verschillende gebouwen mag de omvang in z'n totaal ook nog best flink zijn.) en of het wat met het spoor te maken kan hebben, want dat maakt het soms wat interessanter. En verder letten we er natuurlijk ook op of het goed te maken is met de technieken die we hebben.
Overigens hoor ik graag heel veel meningen over de winkels, bedrijven en andere gebouwen, dus iedereen die dit leest, post gewoon even hoe je er tegen aankijkt ook al denk je misschien "dat is toch niet zo belangrijk?" Want dat is het wel. Ik kan immers alleen iets goeds doen met veeeel feedback.
m.v.g.
Mark