100 poppetjes voor €5

Zelfbouw, wie doet het en hoe.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Jettuh
Kleinserie/Commercieel

100 poppetjes voor €5

Bericht door Jettuh »

Hey alle,

Kwam deze poppetjes in 1:150 tegen op dealextreme:
http://dx.com/p/1-150-scale-plastic-pai ... pcs-197162

100 poppetjes voor ongeveer 5euro, zit geen verzend kosten bij deze website!
Dacht laat het jullie even weten

Meer informatie op SpoorObjecten.nl

Dompie

Re: 100 poppetjes voor €5

Bericht door Dompie »

Ohhhh zie het nu pas.
Wees zeeeeer voorzichtig met dealextreme! Mijn laatste bestelling ontving ik niet en na vier weken over en weer mailen met twee (!!) verschillende dames kreeg ik van de ene de mededeling dat mijn spullen zoek waren geraakt, de order zou opnieuw worden verstuurd en de andere zei mij dat het afgeleverd was en dat ik maar moest bewijzen dat het niet geleverd was (hoe doe je dat???). Nou heel simpel zij de dame: een verklaring halen op het postkantoor dat het niet geleverd is????
Nadat ik de beide dames met elkaars berichten had geconfronteerd, werd de case closed en dan kan je alleen een nieuwe klacht gaan aanmaken. Onderhand waren we zoveel tijd kwijt dat een PayPal refund ook niet meer kon.
Ergo wees heel voorzichtig en alleen kleine bedragen en GELIJK klagen zodat je via PayPal je geld nog kan terughalen.

Mijn ervaring, groetjes
Johan

Selectrix - Müt en FCC centrale - TrainController 9 Gold - eigen SX-hardware

Onderwerp starter
Jettuh
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Jettuh »

Hmm vreemd, ik koop maandelijks bij DX en heb eigenlijk nooit slechte ervaring gehad.
4 weken of langer wachten is overigens niet vreemd bij DX, maarja daardoor heb je wel gratis verzending vanuit Hong Kong :mrgreen:

jeepney

Bericht door jeepney »

4 weken levertijd zonder voorafgaande aankondiging mag dan misschien gewoon zijn bij DX maar niet in het algemeen. En zoals al is gezegd: na 4 weken kan je het niet meer via paypall terughalen en ben je volledig aan de nuklken van DX overgeleverd.

Anyway, iets verzenden voor 5 euro vanuit HongKong naar Europa zonder verdere verzendkosten vind ik al bijna te mooi om waar te zijn.

Henk

martinb

Bericht door martinb »

ik bestel iedere maand er wel iets en inderdaad.... duurt lang. Maar... bij klachten sturen ze mij direct of een "store credit" of gewoon weer een nieuwe. Oude (stuk) hoeft nooit retour. Bij een klacht dat het te lang duurde stuurden ze mij er gewoon weer 1 op, dus na een paar weken had ik er ineens...2. De 2e order kwam eerder aan dan de eerste, dat was dan wel weer bijzonder. :D

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

Onderwerp starter
Jettuh
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Jettuh »

Jep Martin, geweldig bedrijf!
wat? niet snel genoeg? dan sturen we wel een extra order :mrgreen:

jeepney

Bericht door jeepney »

jeepney schreef: Anyway, iets verzenden voor 5 euro vanuit HongKong naar Europa zonder verdere verzendkosten vind ik al bijna te mooi om waar te zijn.
Ik moet op mijn woorden terugkomen: ik las vandaag dat de chinese (alsmede de Hong-Kong-chinese overheid) de verzendkosten subsidieert, oftewel ter bevordering van de export worden (Hong Kong) chinese internetbedrijven vrijgesteld van verzendkosten.

Henk

shoven

Bericht door shoven »

Aha, vandaar! Het was al zo opvallend, dat ze spullen naar de andere kant van de wereld verschepen zonder kosten... :geek:

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Plaats reactie