mvg Sjaak
mdedeugd schreef:Hallo Allemaal.
Update.
Zo af en toe rij ik nog wel met de treinen, maar verder is er wat modelbouw zeer weinig progressie te vermelden, daarom is mijn draadje niet zo heel actief.
Nu het weer al slechter worden zal en al de klusjes in en rondom het huis nu klaar zijn.
Kan ik weer wat meer op zolder gaan vertoeven, donkere dagen voor de feestdagen komen er immers weer aan.
Martin de Deugd
Injectie spuiten kan je voor een 'prikkie' halen bij de apotheek.mdedeugd schreef:Oja, injectie spuiten met naald voor het lijmen van boekbinderslijm.
Weet iemand waar zoiets is te verkrijgen ?
Klopt, bij de apotheek doen ze daar vrij moeilijk over. Echter, binnen de mierenfarmbusinessAlleen of ze er ook naalden bij willen verkopen is vaak de vraag i.v.m. mogelijke andere doeleinde.
Probeer eens bij een laboratorium groothandel.mdedeugd schreef:Oja, injectie spuiten met naald voor het lijmen van boekbinderslijm.
Weet iemand waar zoiets is te verkrijgen ?
De sociale dienst neemt hem toch hopelijk niet in beslag?mdedeugd schreef: Of ik überhaupt de modelspoorbaan mag behouden ja of nee.
Het kan toch niet zo zijn de ze je baan afnemen......mdedeugd schreef: Verder mijn situatie is erg onzeker
Daar ik nu alweer 1, 1/2 jaar werkloos ben, en niet weet wat mijn toekomst voor mij in petto zal hebben.
Of ik überhaupt de modelspoorbaan mag behouden ja of nee.
Martin de Deugd