Heb nu even de hoofdbaan gemaakt
http://postimg.org/image/82phwr18b/ ( grondplaat is 2440 x 1220 ) ( rails is Fleischmann picolo )
nu zit ik met :
- , waar of hoe mijn station baan te maken ? ( is een klein station ) ( ik wilde mijn station links beneden zien te realiseren )
- , waar kan ik mijn opstelsporen maken ? ( ik heb 3 stoom loc en 1 diesel loc met 3 of 4 wagonnetjes er achter )
- , waar kan ik een kleine industrie maken ? ( is niet veel alleen een door rij fabriekje , met waarschijnlijk een opstelspoor erlangs )
de periode Tja ik klooi gewoon maar wat aan zit niet echt met tijdperken , ( rij gewoon van alles door elkaar wat ik mooi vind )
begin met analoog ( hoop eind van de maand een twincenter te kunnen aanschaffen om over te kunnen gaan op digitaal en later er een computer erachter te plaatsen)
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met suggesties
het rondje is er om van 45 terug te kunnen komen op 0
ik kom er even niet mee uit , zal toch wissels moeten aanleggen in mijn hoofd baan , wat ik begrijp uit opmerkingen dat dat niet kan i.v.m. oponthoud hoofdspoor
wie kan mij alstublieft iets op weg helpen met hoe nu verder
Mijn dank is alvast heel groot , en hoop er uit te kunnen komen met de professionele hulp van deze forum
ik ben een leek en moet nog veel leren
vriendelijke groetje Fred