In welke streek/provincie woon jij?
-
Onderwerp starter - Berichten: 4611
In welke streek/provincie woon jij?
In het kader, de modelbouw evenementen komen er weer aan het vaak lezen, dat bepaalde evenementen voor mensen te ver weg is.
vraag ik mij af, waar wij allemaal wonen, dit vooral om b.v. een soort van carpool topic per windstreek op te gaan zetten.
Deze pol is dus eigenlijk een eerste opzet, om over enkele weken eens verder uit te werken en te kijken wat er van mogelijkheden zijn.
Mijn eerste gedachte gaat natuurlijk uit naar het grote N-spoor evenement in Lochem. het beloofd een extra mooi evenement te worden dit jaar,
dus we kunnen niet vroeg genoeg beginnen, om te kijken of we met elkaar vervoer kunnen regelen, en daarmee reiskosten te kunnen delen, zodat zoveel mogelijk mensen dit keer Lochem gaan bezoeken.
mvg
Freddy
vraag ik mij af, waar wij allemaal wonen, dit vooral om b.v. een soort van carpool topic per windstreek op te gaan zetten.
Deze pol is dus eigenlijk een eerste opzet, om over enkele weken eens verder uit te werken en te kijken wat er van mogelijkheden zijn.
Mijn eerste gedachte gaat natuurlijk uit naar het grote N-spoor evenement in Lochem. het beloofd een extra mooi evenement te worden dit jaar,
dus we kunnen niet vroeg genoeg beginnen, om te kijken of we met elkaar vervoer kunnen regelen, en daarmee reiskosten te kunnen delen, zodat zoveel mogelijk mensen dit keer Lochem gaan bezoeken.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
DCC met ECoS 2
Re: In welke streek/provincie woon jij?
Dat je wilt weten (inzicht wilt hebben) waar nu de mede gebruikers van dit forum zitten, snap ik!
Maar om er dan een carpool-meerij topic van te maken............ hmm? Als iemand iets wilt regelen met een mede genoot voor een evenement aldaar, dan neemt diegene toch contact op met een regio-genoot. Meestal worden dit soort contacten achter de schermen op peil gehouden en "ons kent ons"
We zien wel wat dit wordt. Ergens vind ik dit best een goed plan! Wat de toekomst hierin brengt is deel 2.
Maar om er dan een carpool-meerij topic van te maken............ hmm? Als iemand iets wilt regelen met een mede genoot voor een evenement aldaar, dan neemt diegene toch contact op met een regio-genoot. Meestal worden dit soort contacten achter de schermen op peil gehouden en "ons kent ons"

We zien wel wat dit wordt. Ergens vind ik dit best een goed plan! Wat de toekomst hierin brengt is deel 2.
-
Wim,
Ja dat dacht ik eerder ook, dat die dingen zich achter de schermen wel vanzelf regelen, maar toch zie je regelmatig weer dat mensen melden niet naar evenementen te gaan om wille van vervoer. het al dan niet ontbreken hiervan of de hoge kosten.
vaak weet je niet eens hoeveel mensen er nu bij je in de regio wonen, niet iedereen heeft het vermeld bij zijn naam,
en niet iedereen let daar op.
Dus idd eigenlijk meer aan aanzet. opdat mensen zich bewust worden dat er meer mogelijk is dan gedacht.
mvg
Freddy
Ja dat dacht ik eerder ook, dat die dingen zich achter de schermen wel vanzelf regelen, maar toch zie je regelmatig weer dat mensen melden niet naar evenementen te gaan om wille van vervoer. het al dan niet ontbreken hiervan of de hoge kosten.
vaak weet je niet eens hoeveel mensen er nu bij je in de regio wonen, niet iedereen heeft het vermeld bij zijn naam,
en niet iedereen let daar op.
Dus idd eigenlijk meer aan aanzet. opdat mensen zich bewust worden dat er meer mogelijk is dan gedacht.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
DCC met ECoS 2
DCC met ECoS 2
Goed initiatief alleen de indeling van Zuid-Nederland vind ik wat discutabel: ik zou Zeeland eerder aan de provincie Zuid-Holland koppelen dan aan Limburg.
Henk
Henk
Eens, de indeling is te grof. Iemand uit Hoek van Holland gaat niet carpoolen met iemand uit Lelystad.jeepney schreef:Goed initiatief alleen de indeling van Zuid-Nederland vind ik wat discutabel: ik zou Zeeland eerder aan de provincie Zuid-Holland koppelen dan aan Limburg.
Henk
Maar het idee is sympathiek.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
-
Ik ben mij er van bewust, dat de indeling te grof is, vandaar ook dat ik het een eerste aanzet noemde.
Natuurlijk is het altijd zoeken naar mensen die mee kunnen/willen rijden. en dat kan elke keer weer anders zijn.
ligt er maar net aan waar er iets te doen is.
iemand uit Groningen zal via Drenthe rijden, als hij naar bv Lochem gaat.
Maar als die naar Amsterdam wil, zal die via Friesland en de afsluitdijk gaan.
mvg
Freddy
Natuurlijk is het altijd zoeken naar mensen die mee kunnen/willen rijden. en dat kan elke keer weer anders zijn.
ligt er maar net aan waar er iets te doen is.
iemand uit Groningen zal via Drenthe rijden, als hij naar bv Lochem gaat.
Maar als die naar Amsterdam wil, zal die via Friesland en de afsluitdijk gaan.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
DCC met ECoS 2
DCC met ECoS 2
Wellicht een idee.........
In overleg met de Mod(dergooier)s !
Plaatsen in het "Beurzen en evenementen" topic.
'Sticky' maken en daar dit soort zaken regelen?
Blijft een mooi verzoek.
In overleg met de Mod(dergooier)s !
Plaatsen in het "Beurzen en evenementen" topic.
'Sticky' maken en daar dit soort zaken regelen?
Blijft een mooi verzoek.
-
- Moderator
We zullen er eens over nadenken....maar eh, met wie kan ik in de carpool 

Fan van Alpenbanen in N(m)
Ik heb hier nog een opblaas boot in de schuurRobert_N-Nm schreef:We zullen er eens over nadenken....maar eh, met wie kan ik in de carpool

Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Robert_N-Nm schreef:We zullen er eens over nadenken....maar eh, met wie kan ik in de carpool
Met Maurits dan komen jullie allebei van dezelfde kant van de sloot

mvg Sjaak
Laatst gewijzigd door Krab op 04 okt 2014 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
in dec 2013 heb ik een dergelijke topic geopend in de vraagbaak onder de noemer woonplaats enz.
dit heeft de nodige discussies op gang gebracht en de uitkomst was eigenlijk dat niemand het nut ervan inzag behalve de gevaren dus denk dat je mag gaan lopen of zoals is genoemd peddelen met een opblaasboot.
dit heeft de nodige discussies op gang gebracht en de uitkomst was eigenlijk dat niemand het nut ervan inzag behalve de gevaren dus denk dat je mag gaan lopen of zoals is genoemd peddelen met een opblaasboot.
gr jan
bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
-
- Elektronica/Commercieel
De verkeerde kant?Krab schreef:Robert_N-Nm schreef:We zullen er eens over nadenken....maar eh, met wie kan ik in de carpool
Met Maurits dan komen jullie allebei van dezelfde kant![]()
![]()
mvg Sjaak
O crap..... jeroen pak snel de bier en chips

Anyhoer Gelderland de beste